De asemenea, au fost introduse noi functionalitati, precum graficul interactiv pentru evolutia portofoliului financiar pentru 30 de zile, pus la dispozitie pe prima pagina si posibilitatea de a lichida oricand depozitele in valuta.
Totodata si serviciul Raiffeisen Smart Mobile dispune de noi functionalitati, deschidere de cont curent/economii, constituire/lichidare depozite si posibilitatea de a subscrie pentru fonduri de investitii.
In 2011 cele 2 servicii au cunoscut o crestere atat in ceea ce priveste numarul de clienti (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aproximativ 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Raiffeisen Bank are o retea de peste 1.100 de ATM-uri si 10.000 de EPOS-uri. Baza de clienti si reteaua de unitati Raiffeisen Bank se mentin constante de cativa ani, aproximativ 2 milioane de clienti si 540 de agentii.
Citeste si Topul bancilor la internet banking: Numar clienti, tranzactii si valoare
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: