CEC Bank intră în era open banking și permite vizualizarea conturilor de la alte nouă bănci în aplicația de mobile banking

CEC Bank anunță intrarea în era open-banking, printr-o soluție de agregare de conturi, care permite clienților să vizualizeze în aplicația mobilă conturile și tranzacțiile de la alte 10 instituții financiare, a anunțat banca într-un comunicat, precizând că noul serviciu nu presupune vreun cost suplimentar.

Astfel, banca permite conectarea conturilor de la alte nouă bănci de top și instituții financiare, pentru vizualizarea soldului și a tranzacțiilor. Lista include cele mai mari bănci din România, precum BT, BCR, Raiffeisen, BRD, Unicredit, ING, Libra Internet Bank, Alpha Bank, dar și Revolut, care recent a devenit bancă.

“Verificarea soldului conturilor este cea mai frecvent accesată funcționalitate pe mobile banking, iar în medie, un utilizator activ își verifică soldul conturilor de 3 ori pe săptămână. Sperăm că prin deschiderea accesului către conturile de la alte bănci și instituții financiare, să oferim un plus de confort și rapiditate clienților, care vor avea astfel acces la situația financiară completă agregată dintr-un singur loc: aplicația Mobile Banking a CEC Bank”, a declarat Mugur Podaru, director operațiuni la distanță în cadrul CEC Bank.

Clienții CEC Bank pot folosi zona de open banking foarte ușor întru cât conturile externe pot fi adăugate direct din aplicația de mobile banking a CEC.

Ce pași trebuie urmați pentru activarea soluției de open banking a CEC Bank?

Potrivit CEC Bank, clienții pot accesa opțiunea din meniul Conturi/Adaugă conturi de la alte bănci. Ei vor selecta banca dorită și vor confirma accesul folosind datele de autentificare stabilite în relația cu banca la care au contul.

Citeste si:
CEC va lansa deschiderea de conturi pentru firme fără interacțiune...
Neacșu, CEC Bank: În luna mai...

Ulterior, soldurile conturilor externe și listele tranzacțiilor vor fi disponibile direct în aplicația de Mobile Banking a CEC, fără a mai fi necesară accesarea și autentificarea în alte aplicații. Serviciul este accesibil gratuit, fără comisioane suplimentare.

Aplicația de mobile banking a înregistrat o dublare a numărului de utilizatori și o creștere de peste 110% a numărului de tranzacții anul trecut, în contextul pandemiei Covid.

În prezent, aplicația CEC oferă multiple funcționalități, printre care amintim plățile instant și Alias Pay (plăți pe baza numărului de telefon) către destinatari cu conturi la alte bănci, care au aderat la acest serviciu Transfond, dar și integrarea cu ghiseul.ro dedicat taxelor, impozitelor si amenzilor. Tot prin aplicația băncii se poate vizualiza sitația creditelor și plata ratelor. Se pot alimenta conturile CEC cu sume de pe cardurile emise de alte bănci, se pot modifica limitele de tranzacționare și setările cardurilor de debit și nu în ultimul rând clienții CEC pot autoriza biometric plățile online efectuate cu cardul, direct din aplicația de mobile banking, care dispune inclusiv de funcționalități de bază precum vizualizarea soldurilor, efectuarea de plăți și transferuri în lei și valută, deschiderea de conturi și depozite și alimentarea conturilor de economii.

CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de peste 36 miliarde lei, la sfârșitul primului semestru din 2020.

Citeste si:
Premieră de la Libra Bank: clienții vor tranzacționa la bursă din...
Libra Internet Bank anunță o...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri