"Am observat ca oamenii au tendinta sa economiseasca chiar si in perioada de criza, desi primesc mai putini bani. Coroborat cu faptul ca volumul platilor cu cardul a crescut am hotarat sa largim baza de economisire la cat mai multi clienti", a spus Adrian Jantea, director comercial persoane fizice in cadrul BRD.

Serviciul se adreseaza persoanelor fizice care detin un card de debit la BRD, indiferent de moneda in care este denominat, si un cont de economii.

Cum functioneaza sistemul?

Practic, un client poate sa isi aleaga 4 optiuni de economisire pentru situatia in care fac plati cu cardul la POS sau pe internet, atat in tara cat si in strainatate.

Prima este sa aleaga rotunjirea la prima suma intreaga, ceea ce inseamna ca la un produs achizitionat prin cardul de debit de 7,5 lei vor fi perceputi 8 lei, iar cei 0,5 lei vor fi transferati catre contul de economii.

A doua optiune de economisire se face prin rotunjire la primul multiplu de 10, iar ultimele optiuni vizeaza perceperea unei sume fixe sau a unui procent din valoarea tranzactiei cu cardul. Optiunea se alege la activarea serviciului, dar poate fi oricand schimbata gratuit printr-o vizita la consilierul bancar.

Mai jos sunt exemple pentru cele patru optiuni de economisire.