Bancile elvetiene se orienteaza din ce in ce mai mult spre piata asiatica, intensificand campaniile in incercarea de a atrage clienti multimilionari, informeaza Reuters, citat de Mediafax.

Recent, banca UBS a fost criticata pentru ca instalase pe Turnul One Peking Road din Hong Kong un banner publicitar atat de mare incat nu mai permitea trecerea razelor solare.

Managerii bancilor elvetiene se orientasera de mult spre clientii foarte bogati din Asia, in contextul scaderii cresterii economice in Europa si pe fondul modificarii reglementarilor privind secretul bancar.

Toata lumea vrea sa fie in Asia!

Concurenta s-a intensificat in ultima perioada, in contextul in care noul director al companiei Credit Suisse a semnalat intentia de a intra pe segmentul clientilor multimilionari, in special din Asia.

"Toata lumea vrea sa fie in Asia. Nu este deloc surprinzator ca dintr-o data aceasta a devenit strategia principala a bancilor", confirma Andreas Brun, analist la Zuercher Kantonalbank (ZKB).

Atractiile sunt evidente, in contextul in care scaderea recenta a ritmului cresterii economice permite multor economii asiatice sa depaseasca in continuare tarile occidentale.

Boston Consulting Group (BCG) prefigureaza ca activele private din regiunea Asia/Pacific, cu exceptia Japoniei, vor avea o crestere anuala de 9,7% pana in anul 2019, un ritm de doua ori mai intens decat cel din Europa Occidentala.

Potrivit celui mai recent raport privind nivelul activelor din regiunea Asia-Pacific, publicat in octombrie 2014 de Capgemini & RBC, numarul persoanelor care au averi disponibile pentru investitii mai mari de un milion de dolari a crescut cu 17%, ajungand la 4,3 milioane in 2013. Averile acestei categorii au crescut cu 18%, atingand 14,2 miliarde de dolari. In alte zone ale lumii, ratele de crestere in functie de aceste doua criterii au fost de 13%, respectiv 12%.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri