Platforma digitala MasterPass va fi integrata in noul portofel electronic ZebraPay Wallet, care urmeaza sa fie disponibil in primul trimestru al anului viitor. Consumatorii vor putea sa plateasca in reteaua de peste un sfert de milion de comercianti din intreaga lume care accepta MasterPass.

ZebraPay Wallet este un portofel digital, dezvoltat de ZebraPay in colaborare cu elvetienii de la Smartlink. Prin intermediul aplicatiei, clientii ZebraPay vor putea avea acces la toate serviciile disponibile pe terminalele ZebraPay si vor putea face plati prin MasterPass oriunde vor gasi optiunea de plata "Cumpara cu MasterPass".

Cu un portofel electronic, clientii pot sa plateasca la comercianti fara a mai fi nevoie de introducerea datelor cardului, acestea fiind stocate in prealabil intr-un mediu securizat si certificat. Un alt serviciu nou disponibil in portofelul digital ZebraPay este transferul de bani person-to-person (P2P), valabil pentru clientii aflati pe teritoriul Romaniei.

"Asistam la o dezvoltare accelerata a segmentului de plati digitale, din ce in ce mai multi jucatori din piete diverse dorind sa ofere o experienta mai buna clientilor lor. Consumatorii devin mai exigenti si isi doresc acces mai simplu la servicii precum platile de facturi, incarcari de cartele sau transferuri de bani, mobilitatea devenind prioritara, toate acestea fara a sacrifica securitatea datelor si a tranzactiilor", a declarat Gabriel Ghita (foto), Head of New Business CEE in cadrul MasterCard Europe.

MasterPass este disponibil in prezent in 24 de tari din jurul lumii, inregistrand o crestere medie lunara a tranzactiilor in Europa de 40%, in ultimele sase luni.

Citeste si:
Care sunt tendintele in industria terminalelor de plata self-service
Plata prin intermediul...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri