Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) organizeaza in septembrie 113 intalniri cu contribuabilii, persoane fizice si persoane juridice, in cadrul carora va explica acestora aspecte de interes general sau local care au legatura cu activitatea ANAF.
Intalnirile sunt organizate prin unitatile teritoriale din cadrul celor 8 Directii generale regionale ale finantelor publice, cu sprijinul si colaborarea anumitor organizatii profesionale, potrivit ANAF. Temele de discutii sunt, in cele mai multe cazuri, propuse de contribuabili, de asociatii profesionale, de organizatii neguvernamentale sau vizeaza cele mai recente modificari ale legislatiei fiscale.
Contribuabilii interesati pot afla data, locul de desfasurare a intalnirii si subiectele puse in dezbatere prin accesarea listei disponibile pe site-ul ANAF sau prin intermediul call-center-ului (numar de telefon 031.403.91.60).
Pentru a participa la intalnirile organizate la sediile unitatilor fiscale, contribuabilii se pot programa prin intermediul "Formularului de asistenta" de pe site-ul agentiei.
Citeste si:
Numarul de locuri disponibile pentru astfel de intalniri variaza de la 5 pentru intalnirile organizate in localitati precum Sulina, Macin sau Babadag si 300 la o sesiune programata in Braila.
ANAF recomanda contribuabililor care doresc sa puna intrebari reprezentantilor agentiei sa le transmita odata cu solicitarea de programare.
Sursa foto: Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: