Banca Transilvania are o noua identitate de brand: cum arata noua sigla a bancii care a inceput in urma cu 22 de ani cu doar 13 angajati

Banca Transilvania a facut publica noua identitate de brand, asociata sugestiv cu Romania, sigla bancii fiind si ea redesenata intr-o paleta cromatica ce contine galbenul, rosul si albastrul. Povestea brandului BT a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, de la o echipa de numai 13 persoane.

"Banca Transilvania are o noua identitate de brand, care exprima ideea de Romania, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifica. Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003: sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru – reprezinta noul limbaj vizual al Bancii Transilvania", se arata in comunicatul bancii.

BT a pastrat in cadrul identitatii de brand elementele care i-au adus si pana acum vizibilitate si sunt usor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zanul. Banca Transilvania ramane, ca pozitionare, Banca Oamenilor Intreprinzatori, sustinand faptul ca 1 din 3 antreprenori care incep o afacere aleg BT.

"Banca Transilvania se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: banca romaneasca si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial romanesc si vise care se transforma in realizari", a declarat Horia Ciorcila, presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.

Citeste si:
Ce este AliasPay, serviciul local prin care poți plăti către un...
Ce este AliasPay, serviciul...

Proiectul de rebranding a fost realizat impreuna cu Brandient, companie romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand, si a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, cu o echipa formata din 13 persoane. In prezent, banca are peste 7.300 de angajati si peste 2,2 milioane de clienti. Media de varsta a angajatilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre acestia BT este primul loc de munca.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri