Banca Comerciala Romana (BCR) opreste in noaptea de vineri spre sambata, intre orele 23:00 - 5:00, sistemele informatice care gestioneaza serviciile de Internet si Mobile Banking – Click 24 Banking, respectiv Touch 24 Banking pentru alinierea viitoarelor capabilitati digitale dezvoltate de catre banca la cerintele directivei europene PSD2. Vor fi afectate, de asemenea, si aparatele multifunctionale si ghiseele automate prezente in reteaua teritoriala a BCR, dar ATM-urile, POS-urile si cardurile vor functiona normal, conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

Totodata, sambata, 24 martie 2018, in intervalul orar 05:00 – 23:59 mai pot aparea intreruperi in functionarea serviciilor mentionate.

Intreruperea este necesara pentru alinierea viitoarelor capabilitati digitale dezvoltate de catre banca la normele directivei europene PSD2. BCR recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare pe care trebuie sa le efectueze in aceasta perioada. Pentru informatii mai detaliate, clientii pot apela gratuit Contact Center-ul BCR la 0800.801.227, apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4 021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal.

Vrei sa afli mai multe despre inovatiile bancilor locale? Inscrie-te gratuit la Future Banking si vei avea ocazia sa participi, pe 10 si 11 mai, la unul dintre cele mai mari evenimente regionale dedicate digitalizarii sistemului financiar.

De asemenea, pentru acest an, prioritatea Erste, punctata si de CEO-ul Grupului la conferinta de prezentare a rezultatelor financiare desfasurata la Viena la finalul lunii februarie, este ca platforma digitala George sa ajunga cat mai repede in toate pietele in care grupul este prezent si, daca vor fi resurse si oportunitati, Erste ar putea intra si pe o piata noua cu aceasta platforma.

Romania este a patra cea mai mare piata in care Erste are operatiuni, dupa Austria, Cehia si Slovacia.

Citeste si:
Ce urmeaza in bankingul digital in 2019? Noi jucatori ameninta bancile
Ce urmeaza in bankingul...

„Incercam sa venim cu 80% din nucleul George, in timp ce 20% din optiuni vor depinde de situatia fiecarei piete. Este si o chestiune de reglementare. De exemplu, in prezent, in Austria, Cehia si Slovacia avem 3 tipuri diferite de inrolare a clientilor, care nu tin de particularitatile acestora, ci de reglementarile din fiecare tara”, a explicat Bosek.

In ceea ce priveste metoda de onboarding folosita pentru ecosistemul George, Bosek a mentionat ca „daca va fi posibil din punct de vedere legal, Erste ar putea folosi identificarea video pentru inrolarea clientilor in platforma, asa cum se intampla in Austria”.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Platforma George, lansata de BCR, a depasit 450.000 de utilizatori
Setari Cookie-uri