Premiile au fost acordate de juriile de specialisti selectate de organizatorii fiecarui eveniment si sunt o recunoastere a orientarii permanente catre inovatie a Libra Internet Bank.


Chatbot-ul Libra Internet Bank a fost gandit pentru a usura cat mai mult interactiunea clientilor cu banca, intr-un mod prietenos, disponibil 24/7. Aplicatia preia si rezolva cereri de credite, carduri de credit, depozite bancare, totul printr-un chat de tip messenger, simplu si rapid.
Clientii au apreciat chatbot-ul Libra Internet Bank. In numai patru luni de la lansare, aplicatia a inregistrat peste 10.000 de interactiuni cu persoane interesate de produsele bancare oferite online de Libra Internet Bank.

De asemenea, la MasterCard Bank of the Year, Libra Internet Bank a castigat si premiul “cel mai bun produs de economisire al anului” pentru Depozitul la 1 an si 1 luna.
Libra Internet Bank are active nete de aproape 1 miliard euro si a realizat anul trecut un profit record, de aproape 13 milioane euro, in crestere cu 83% fata de anul precedent.
Recunoscuta pentru activitatea de succes dedicata profesiilor liberale, dezvoltatorilor imobiliari si agribusiness-ului, Libra Internet Bank foloseste inovatia si noile tehnologii pentru a oferi cea mai buna experienta bancara clientilor sai.
Banca are o retea de 50 de sucursale si un canal complet de digital banking.