Patria Bank anunta ca expune, pentru inceput, intr-o serie de unitati din 5 orase ale tarii, rafturi cu produse realizate de antreprenorii din comunitatea www.malltaranesc.ro. Cele sase unitati ale Patria Bank selectate sa expuna produsele romanesti se afla in Bucuresti (in sediul din Globalworth), Cluj, Brasov, Bacau si Pitesti.

Totusi, potentialii clienti trebuie sa stie ca nu pot comanda produsele din sucursale, ci doar online de pe portalul comunitatii.

Mall Taranesc

"Este un proiect relevant pentru contextul economic actual, intrucat sprijina micii producatori sa se dezvolte, sa isi vanda produsele si sa isi extinda aria din care isi pot atrage clienti. Una dintre cele mai mari probleme pentru acesti producatori este distributia, iar proiectul www.malltaranesc.ro este o solutie rapida, moderna, adapatata vremurilor in care traim. Cifrele unui studiu amplu realizat de curand de noi in mediul rural arata ca buna parte dintre locuitorii de aici doresc sa devina antreprenori. Aceasta comunitate ii ajuta atat pe cei care sunt la inceput de drum, cat si pe cei cu traditie", spune Codrut Nicolau (foto sus), Directorul General Adjunct al Patria Bank.

Clientii Farmaciei Catena au...
Citeste si: Clientii Farmaciei Catena au parte de reduceri plata cu cardul

Parteneriatul Patria Bank cu Asociatia Crestem Romania Impreuna se afla in al doilea an de dezvoltare si, pe langa sustinerea platformei www.malltaranesc.ro, o serie de alte proiecte se regasesc in planul de crestere pentru anul urmator:

  • agapa cu mestesug, seria de evenimente locale de sustinere si promovare a intreprinzatorilor locali,
  • adopta un taran, proiect ce aduce impreuna gospodariile de la sat si familiile de la oras,
  • Planteaza Romania, proiect de impadurire a comunitatilor locale cu sprijinul voluntarilor
  • aplicatia Vene Vii ce urmeaza sa fie lansata in curand.

"Prin www.malltaranesc.ro ne-am propus sa gasim producatorii locali si sa-i prezentam Romaniei intregi, facand astfel mai usoara legatura dintre cumparator si producator, unind comunitatile urbane de cele rurale si incurajand consumul de produse romanesti. Acum scoatem micii producatori traditionali din mediul online si ii aducem si in sucursalele Patria Bank, initiativa prin care credem ca vom crea o relatie mai puternica intre gospodari si toti cei care isi doresc sa consume local, sezonier si sanatos", spune Mihai Mihu (foto jos), director al Asociatiei Crestem Romania Impreuna.

De altfel, Mihai Mihu mai spune ca Asociatia pregateste pentru primavara anului viitor si deschiderea primului hub de prezentare a produselor comunitatii, un container locuibil, cu spatii frigorifice si o mica terasa. Investitia in acest concept se va ridica la cel putin 15.000 euro, iar daca primul hub din Brasov va avea succes, in 2020 vor urma inca cinci lansari, in alte orase ala tarii, dar si crearea de centre logistice care sa ii ajute pe producatori sa livreze produsele mai repede si mai eficient.

Digitalizarea in banking:...
Citeste si: Digitalizarea in banking: principalele produse lansate anul acesta