Clientii ING raporteaza dublarea platilor electronice efectuate in weekend si pe parcursul zilei de astazi, fie ca a fost vorba de o simpla plata cu cardul la POS sau de o tranzactie efectuata prin Home'Bank.

UPDATE: Reactia oficiala a ING Bank

Banca a anuntat oficial in jurul orei 17:00 ca incidentul vine din cauza unei erori operationale, in care unele fisiere de plata decontate astazi au fost procesate de doua ori.

"Eroarea nu a afectat in niciun fel alte servicii si sisteme ING. Clientii vor putea vedea sumele restituite in contul lor pana la finalul zilei. Ne cerem scuze clientilor care au intampinat dificultati in acest sens si le multumim pentru intelegere", se arata in comunicarea bancii.

Grupul ING a trecut printr-o situatie similara si in Olanda, la inceputul acestui an, cand 3 milioane de tranzactii efectuate pe 19 martie au fost dublate.

dublare tranzactii ING Bank

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri