Platforma de educatie financiara Intreb BT a fost accesata in prima jumatate a anului de aproape 900.000 de persoane, cu 40% mai multe fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acestia au cautat informatii despre banking, produse si servicii BT, precum si felul in care trebuie sa procedeze in anumite contexte in relatie cu banca.

Ce este codul CVV de pe card? Ce acte sunt necesare pentru a deschide un cont IMM? Cum folosesc aplicatia BT Pay?Cum folosesc punctele de loialitate STAR de pe cardurile de cumparaturi? Sunt cateva dintre subiectele celor peste 1.000 de intrebari si raspunsuri de pe Intreb BT, care ii ajuta la folosirea cat mai optima a produselor si serviciilor bancare, cat si la gestionarea mai facila a banilor, conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

“Intreb BT este combinatia optima intre suport si platforma de educatie financiara de baza pentru toti cei care au intrebari despre produsele si serviciile bancare. Din acest motiv, dezvoltarea Intreb BT este prioritara pentru noi si investim continuu atat in extinderea continutului, cat si in optimizarea experientei userilor. Platforma creste cu ajutorul clientilor, de la care vin intrebari si sugestii, dar si cu ajutorul echipei BT, care se implica pentru a explica bankingul cat mai direct, human si prietenos.” - declara Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing si Comunicare, Banca Transilvania.

• Cei 900.000 de vizitatori au facut peste 1,1 milioane de vizite pe Intreb BT, +45% fata prima jumatate a anului trecut.
• Vizitele pe site sunt facute, in cea mai mare parte, de pe telefonul mobil (peste 70%), urmate de cele de pe calculator sau laptop (aproape 30%).
• Cele mai cautate subiecte au fost: diferenta card de credit – card de debit; obtinerea unui credit; codul SWIFT, IBAN-ul contului bancar si adrese ale bancii.
• Cel mai multe vizite au fost de la persoane din Bucuresti, Cluj, Timis, Iasi si Brasov.
• Platforma online cuprinde aproape 30 de categorii de informatii, in functie de subiect, cum sunt: Cont curent, Credite, Depozite, Carduri, BT24, BT Pay, BT Store etc.
• Cateva dintre catgoriile de subiecte nou lansate in acest an au fost urmatoarele: ROBOR &IRCC, Studentie pe bune, Banking Urban si, cel mai recent, Apple Pay. Printr-o sectiune aparte, Intreb BT a fost una dintre modalitatile prin care clientii Bancpost au avut la dispozitie informatii despre integrare si oferta dedicata.
• Ideea categoriei Banking Urban a venit datorita unui proiect derulat de Banca Transilvania cu publicatia wall-street.ro, denumit tot Banking Urban, prin care clientii invata sa faca banking folosind oportunitatile digitale pe care le au de la BT.
• Tot ca noutate in acest an, banca a lansat un program intern, de impulsionare a colegilor sa devina Ambasadori Intreb BT prin propunerea unui numar cat mai mare de intrebari si raspunsuri.
• Anul trecut, platforma online a avut un numar record de vizitatori, de peste 1,26 milioane.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Intreb BT, peste 1,26 milioane de vizitatori in 2018