Conform precizarilor facute de acestia, problema ar fi aparut din cauza unui partener extern din Germania care a emis cereri de procesare de plata de doua ori. Conform unor surse din piata, contactate de wall-street.ro, partenerul din Germania la care Revolut face trimitire este procesatorul de plati Wirecard. Va redam mai jos declaratia startup-ului FinTech:
"In weekend-ul 5-7 iulie 2019, unul dintre partenerii nostri externi din Germania a emis cereri de procesare de plata de doua ori. Din aceasta cauza, au fost dublate o serie de alimentari de cont efectuate de utilizatori Revolut, posesori de carduri emise sub sigla Visa. Ieri, 8 iulie 2019, banii au inceput sa fie virati in conturile afectate si am primit confirmari de la multi dintre utilizatori ca sumele le-au fost returnate in conturile bancare. Colegii nostri lucreaza in ritm alert pentru a se asigura ca toate sumele dublate sunt returnate in cel mai scurt timp catre toti utilizatorii afectati", se arata in postarea publicata de Revolut pe pagina de Facebook.
Citeste si:
Mai exact, in cazul in care clientii au facut un top-up de 50 de lei in Revolut, din contul bancar li s-au luat 100 de lei, suma finala disponibila in contul Revolut fiind de 50 de lei.
Sursa foto: Jirapong Manustrong / Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: