Revolut, 1 MIL. de conturi deschise in Romania! Cu o medie de peste 3.300 de clienti zilnic, FinTech-ul britanic ajunge peste noapte in top 10 emitenti de carduri

Revolut, cel mai mare FinTech prezent pe piata locala, anunta ca a depasit un milion de conturi in Romania, la mai putin de 2 ani de la lansarea oficiala. Romania devine astfel a doua cea mai mare piata pentru Revolut, dupa Marea Britanie (tara de origine a Fintech-ului), in urma unei cresteri de nu mai putin de 400% in a doua jumatate a anului 2019, cand startup-ul deschidea in medie 3.300 de conturi pe zi.

Romania ocupa a doua pozitie si in topul pietelor cu cea mai rapida crestere, urmata de Franta, Polonia si Irlanda. Desi Revolut nu a oferit niciodata date despre numarul clientilor activi, care efectueaza cel putin o tranzactie cu cardul pe luna, FinTech-ul britanic a depasit unele banci locale din top 10 in ceea ce priveste numarul de carduri emise, iar valoarea tranzactiilor efectuate de la lansarea in Romania a depasit 3,8 miliarde de euro (tranzactii de ecommerce, la POS, schimburi valutare si transferuri bancare).

Puteti afla din secretele Revolut si cum sa scalezi un produs bancar in mai putin de 2 ani la conferinta Future Banking, din 12-13 mai, direct de la country manager-ul Revolut si Head of Growth pentru Europa Centrala si de Est. Inscrie-te chiar acum pentru a beneficia de EARLY BIRD.

„Cresterea inregistrata pe piata din Romania confirma faptul ca le-am oferit romanilor un mod mai bun, mai sigur si mai eficient de a-si gestiona banii si de a-si organiza intreaga viata financiara, de la cheltuieli curente la investitii. Peste 1 milion de romani au incredere in noi, iar acest lucru presupune in primul rand o responsabilitate: sa continuam sa imbunatatim serviciile oferite, precum si sa diversificam portofoliul, oferind in acelasi timp un serviciu financial semnificativ mai bun, care rezolva probleme reale pentru utilizatorii nostri”, a declarat Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth CEE in cadrul Revolut.

Cine sunt utilizatorii Revolut si cum folosesc serviciul?

Potrivit unor statistici oferite de Revolut, varsta medie a utilizatorilor din Romania a crescut de la 32 la 34 de ani, iar cei mai multi provin din mediul urban, Bucuresti, Cluj, Timisoara si Iasi fiind orasele cu cei mai multi utilizatori.

Citeste si:
Mastercard anunță serviciul Google Pay: cu ce bănci a implementat...
Mastercard anunță serviciul...

"De la lansarea Revolut pe piata locala, in mai 2018, utilizatorii romani au efectuat peste 58 de milioane de tranzactii, cu o valoare totala ce depaseste 3,8 miliarde de euro. Daca imediat dupa lansare Revolut era folosit ca un card de calatorii, acum romanii il folosesc zi de zi. 62% dintre tranzactii sunt efectuate in tara, iar comerciantii preferati sunt Uber, Carrefour, Lagardere Travel Retail, McDonald’s si Auchan", se mai arata in comunicatul Revolut, care are si un birou local in Romania.

De asemenea, in topul tarilor unde romanii platesc cu cardul Revolut se numara Ungaria, Italia, Marea Britanie si Germania. Calatoriile sunt de altfel unul dintre principalele obiective pentru care romanii strang bani cu ajutorul sistemului de economisire din aplicatia Revolut -"Vaults" - care le permite utilizatorilor sa rotunjeasca tranzactiile efectuate pentru a economisi maruntisul ramas.

Revolut anunta ca, doar anul trecut, romanii au deschis peste 214.000 de pusculite digitale Vaults in care au fost depozitate peste 58 de milioane de euro.

Utilizatorii romani posesori ai cardului Metal Revolut folosesc aplicatia si pentru serviciul de tranzactionare de actiuni fara comisioane, care le ofera posibilitatea de a investi in actiuni ale peste 300 de companii din Statele Unite ale Americii listate la New York Stock Exchange si NASDAQ. Acestia au investit pana acum peste 12 milioane de euro in actiuni cu ajutorul Revolut, iar companiile preferate au fost Tesla, Apple, Microsoft, Advanced Micro Devices, Amazon si Facebook.

Citeste si:
"Pe cine fura Revolut?" Replica fintech-ului dupa atacul unei banci
Replica Revolut dupa "atacul"...

Utilizatorii Revolut pot opta pentru unul dintre cele trei planuri tarifare disponibile: Standard, Premium sau Metal. Daca varianta standard ofera clientilor un card gratuit si acces la un schimb valutar apropiat de cursul interbancar la momentul tranzactiei, abonamentele Premium si Metal vin la pachet cu beneficii suplimentare, cum ar fi: asigurare medicala de calatorie in strainatate, acces in lounge-urile din aeroporturi, inclusiv acces gratuit cu SmartDelay atunci cand zborurile au intarzieri, tranzactionare de actiuni fara comisioane, concierge si pana la 1% cashback.

Pe plan global, Revolut este unul dintre cele mai agresive FinTech-uri europene si isi va continua expansiunea si in 2020, urmand ca in lunile urmatoare sa se lanseze in piete precum Statele Unite ale Americii, Japonia si Noua Zeelanda.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri