Guvernul cheltuieste 12 milioane de lei pentru reclama la fonduri UE pe Facebook, Youtube si trei televiziuni. Intre timp, votul prin corespondenta e promovat prin mila televiziunilor si radiourilor

Ministerul Fondurilor Europene cheltuieste 12 milioane de lei din fonduri europene pentru o campanie de publicitate care sa promoveze ”oportunitatilor de finantare”, banii urmand sa mearga catre spoturi ce vor fi difuzate pe Facebook, Youtube si trei posturi TV. In acelasi timp, guvernul Dancila a investit minimal in promovarea votului prin corespondenta, iar seful Autoritatii Electorale a ajuns sa ceara promovare gratuita din partea media.

Contractul de 12 milioane de lei a fost atribuit in 3 septembrie catre firma Complete Media Grup SRL din Bucuresti, o firma de publicitate care a mai castigat contracte cu institutii si firme de stat.

Campania va consta in creatie, productia si difuzarea pentru 50 – 100 spoturi animate 3D de aproximativ 30 de secunde, adica o campanie similara cu cea de la inceputul anului care a avut-o ca personaj principal pe Gianina Corondan si care a fost difuzata pana la saturatie pe posturile de televiziune.

Citeste materialul integral pe G4Media.ro.

Citeste si:
Guvernul a aprobat proiectul privind incubatoarele si acceleratoarele
Guvernul a aprobat proiectul...

Sursa foto: Agerpress foto

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
AEP a promovat votul in diaspora, targetand romanii din...Romania!