Ministerul Fondurilor Europene cheltuieste 12 milioane de lei din fonduri europene pentru o campanie de publicitate care sa promoveze ”oportunitatilor de finantare”, banii urmand sa mearga catre spoturi ce vor fi difuzate pe Facebook, Youtube si trei posturi TV. In acelasi timp, guvernul Dancila a investit minimal in promovarea votului prin corespondenta, iar seful Autoritatii Electorale a ajuns sa ceara promovare gratuita din partea media.
Contractul de 12 milioane de lei a fost atribuit in 3 septembrie catre firma Complete Media Grup SRL din Bucuresti, o firma de publicitate care a mai castigat contracte cu institutii si firme de stat.
Campania va consta in creatie, productia si difuzarea pentru 50 – 100 spoturi animate 3D de aproximativ 30 de secunde, adica o campanie similara cu cea de la inceputul anului care a avut-o ca personaj principal pe Gianina Corondan si care a fost difuzata pana la saturatie pe posturile de televiziune.
Citeste si:
Citeste materialul integral pe G4Media.ro.
Sursa foto: Agerpress foto
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: