Bancherul ING sustine ca, dupa succesul Bazar in Romania, grupul a decis sa sprijine acest concept si sa investeasca in dezvoltarea unei platforme globale, disponibila in toate tarile in care este prezent. Circa 80% dintre functionalitatile Bazar vor fi la fel in toate pietele, dar vor exista si personalizari locale. De exemplu, in Romania prinde foarte bine sistemul cardurilor de credit cu rate, care insa este foarte putin prezent in tarile din Vestul Europei.

Potrivit anuntului facut in cadrul retailArena 2019, noua varianta de ING Bazar va fi lansata la inceputul anului viitor si va folosi algoritmi de inteligenta artificiala pentru a personaliza cat mai bine ofertele adresate clientilor, in acest sens banca avand parteneriate si cu unele FinTech-uri din Europa, dar si din Asia.

“Personalizarea va juca un rol foarte important in noua platforma si va exista un nou modul de “gamification” prin care clientii vor putea interactiona diferit cu ofertele. Am observat ca o oferta personalizata poate sa mearga de doua ori mai bine decat una generala”, a subliniat Stefan Radu.

ING Bank isi bazeaza decizia si pe cifrele de NPS (Net Promoter Score), care in cazul clientilor care folosesc platforma ING Bazar este cu 20% mai mare decat in cazul celor care nu au folosit niciodata Bazar, ceea ce creste loializarea fata de banca si conduce pe termen lung la atragerea de noi clienti, pentru ca cei dintai recomanda cunoscutilor platforma si banca.

Citeste si:
Un nou magazin Decathlon. Retailerul ajunge la o retea de 27 locuri
Decathlon a deschis primul...

retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield Echinox, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu