CEC Bank, instituția financiară cu cea mai extinsă rețea din România, lansează fluxul online de deschidere a conturilor curente și va furniza astfel servicii bancare la distanță prin mobile banking, inclusiv emiterea cardurilor de debit și trimiterea lor prin poștă.

Pachetul denumit „Bun venit” include un cont curent, emiterea unui card de debit și acces la Mobile Banking, contul curent și accesul la Mobile Banking activându-se instant, după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul se emite si se trimite prin poștă la adresa indicată.

Extinderea serviciilor și a bazei de clienți inclusiv prin atragerea de clienți la distanță, din România și din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeană în procesul de aprobare a majorării de capital, în condiții de piață. Deschiderea conturilor de la distanță, 100% online, fără deplasări la ghișeele băncii și fără hârtii este parte din soluția pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursă prețioasă.”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte director general al CEC Bank.

Bogdan Neacșu va povesti și în cadrul Future Banking despre transformările radicale prin care trece banca de stat în drumul spre digitalizare.

Pentru deschiderea 100% online a contului se poate accesa pagina dedicată de pe site-ul cec.ro și se va parcurge fluxul pentru activarea serviciilor. Sunt necesare cartea de identitate românească, un telefon mobil sau un calculator cu camera video și cu acces la Internet.

Citeste si:
CEC Bank se conectează la Ghișeul.ro și permite plata taxelor de pe...
CEC Bank se conectează la...

Serviciile bancare pot fi accesate atât de clienții din România, cât și de cei din diaspora

Pentru deschiderea de conturi de la distanță, CEC Bank se bazează atât pe algoritmi de inteligență artificială pentru recunoașterea actelor de identitate cât și pentru recunoaștere facială, dar și pe o verificare personală, realizată de către angajați ai băncii, în cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanță a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atât resurse interne, cât și servicii specializate din surse externe, precum soluțiile pentru recunoașterea datelor și pentru recunoaștere facială. De asemenea, pentru serviciile de inrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up românesc, FintechOS, și cu furnizorul de semnătură electronică Namirial.

Comisioanele de administrare sunt zero pentru clienții care au un rulaj lunar de peste 700 de lei, altfel aplicându-se un comision de 5,9 lei/lună.

Sursa foto: Tatiana Dyuvbanova / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Băncile care nu te pun să ieși din casă în timpul pandemiei, dacă vrei un cont
Setari Cookie-uri