OTP Bank România anunţă măsuri pentru clienții cu credite în derulare persoane fizice, IMM-uri și Corporații, în contextul răspândirii virusului COVID-19.

Date fiind condițiile specifice fiecărui segment de clienți, am adoptat o serie de măsuri personalizate, astfel:

Pentru clienții persoane fizice:

  • Pentru toți clienții persoane fizice care dețin credite de nevoi personale, cu sau fară ipotecă, sau credite ipotecare, inclusiv Prima Casă, acordate anterior datei de 20.03.2020, OTP Bank România oferă posibilitatea plății ratelor la scadență sau oricând ulterior până la data de 29 mai 2020, fără trecerea la restanță și aplicarea de penalități de întârziere. Astfel, încurajând distanțarea socială și evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, OTP Bank oferă această soluție clienților care nu pot asigura la data scadențelor lunare sumele necesare pentru rambursarea ratelor în perioada 24.03 – 29.05.2020.
  • Clienții care nu pot asigura în contul curent sumele necesare achitării celor 2 sau 3 rate scadente în aceasta perioadă, folosind operațiuni de la distanță, ca de exemplu: încasarea salariului în contul OTP Bank, depunerea ratelor la ATM-urile OTP de tip cash-in, transfer bancar dintr-un cont deschis la o alta bancă, opțiunea „Magnetul de bani” disponibilă prin serviciul OTPdirekt, etc., nu vor acumula penalități și nu vor înregistra zile de întârziere pentru respectivele sume.
  • Clienții aflați în imposibilitatea achitării integrale a ratelor acumulate în această perioadă, sunt rugați să se adreseze din timp băncii pentru a găsi împreună cea mai bună soluție individuală fără niciun fel de costuri suplimentare. În caz contrar, punerea în întarziere se va face începând cu prima scadență lunară ulterioară datei de 29.05.2020 pentru toate sumele acumulate și neachitate până în acel moment.
  • În funcție de evoluția situației generale, termenul menționat mai sus (29.05.2020) ar putea fi extins.

Pentru clienții persoane juridice, IMM-uri și Corporații:

  • Există soluții pregătite pentru situațiile speciale în care, din motive obiective, nu se pot prelungi facilitățile revolving conform prevederilor contractuale, unul dintre motive fiind imposibilitatea deplasării reprezentanților clienților la bancă, în vederea semnării documentației contractuale.

”Suntem conștienți că anumite segmente de activitate sunt puternic afectate și în consecință suntem pregătiți cu acele soluții care să permită partenerilor noștri să depășească această perioadă. În cazul persoanelor juridice, soluția optimă este de a aplica măsuri personalizate, astfel că ne dorim să analizăm punctual nevoia fiecărui client”, precizează reprezentanții băncii.

Pentru a contacta OTP Bank, clientii au următoarele opțiuni

  • Adresa de email office@otpbank.ro
  • Numărul de telefon TELVERDE 0800 88 22 88, gratuit din orice rețea fixă sau mobilă din România sau numărul +4021 308 57 10, dacă vă aflați în altă țară, de luni până vineri, între orele 8:30 - 21:00.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri