"Recent, pandemia COVID-19 a adus provocări cu care nu ne-am mai confruntat, atât la nivel individual, cât și în rândul instituțiilor. ING Bank România a acționat mereu ca un cetățean responsabil și va depune în continuare eforturi în a susține clienții in perioade dificile. Înțelegem că în contextul prezent generat de pandemia COVID-19 ne confruntăm cu nesiguranță, anxietăți și uneori impact direct în viețile clienților noștri", se arată în comunicatul transmis de banca olandeză.

Persoanele fizice: amânarea ratelor cu 2 luni la creditele acordate de ING Bank

Pentru clienții persoane fizice cu credite de nevoi personale și imobiliare care sunt afectați în mod tranzitoriu de pandemia de COVID-19 și care solicită în mod direct măsuri de sprijin, ING Bank susține că poate aplica amânarea plății ratelor până la 2 luni, dar durata creditului va fi extinsă în concordanță, pentru a păstra același nivel pentru ratele lunare.

Clienții care au nevoie să apeleze la această opțiune sunt rugați să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.

"Pentru clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată prin circumstanțe ca pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate, vom proceda ca întotdeauna în astfel de situații, cu grijă și responsabilitate, încercând să găsim pentru fiecare caz în parte soluția potrivita reeșalonării creditului", se mai arată în comunicatul ING Bank.

Citeste si:
ING Bank contribuie cu 330.000 euro la lupta sistemului medical cu...
ING Bank anunță împreună cu...

Măsuri pentru sprijinul companiilor finanțate de ING Bank

În cazul IMM-urilor și microîntreprinderilor, ING Bank anunță că va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităților de finanțare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă. Măsura se aplică clienților cu scadență la facilitățile de credit în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente.

"În cazul unei afectări semnificative a businessului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, rugăm clienții aflați într-o astfel de situație să ne contacteze, pentru a identifica cele mai potrivite soluții", se arată în comunicatul ING.

De asemenea, referitor la informarea trimisă către IMM-uri în data de 11.03.2020, privind modificarea comisioanelor percepute comercianților pentru încasările la POS de la 1 aprilie 2020, banca olandeză a amânat și în acest caz cu 3 luni implementarea acestei masuri, dat fiind contextul COVID-19.

Citeste si:
Un spital mobil va fi amplasat în Iași pentru persoanele infectate...
COVID-19 | Un spital mobil va...