Pandemia împinge românii către digital banking: clienții Raiffeisen Bank au tranzacționat aproape dublu în martie

In martie 2020 clienții persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacționat aproape de doua ori mai mult în aplicațiile de mobile și internet banking, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, atât ca număr de tranzacții (creștere cu 73%), cât și ca volume (creștere cu 83%).

“Interesul în creștere către interacțiunile digitale în această perioadă este demonstrat și de numărul de clienți unici ce utilizează serviciile digitale, număr care a crescut cu 25% în luna martie, cât și de intensificarea puternică a frecvenței utilizării aplicațiilor de către fiecare client”, a declarat Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienți Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

De asemenea, numărul de schimburi valutare lei-euro și euro-lei, efectuate de clienți la curs BNR, în Smart Hour, s-a triplat în luna martie, față de luna septembrie 2019.

“O opțiune foarte apreciată de către clienții noștri, de la momentul lansării ei în noile aplicații, este Smart Hour, o oră în care clienții Raiffeisen Bank, persoane fizice, pot face schimburi valutare la cursul BNR. Tocmai de aceea, Smart Hour s-a transformat dintr-o promoție lansată în august 2019, într-o opțiune permanentă” a adăugat Cătălin Munteanu.

Volumul plăților online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, în luna martie 2020, față de martie 2019. De asemenea, și în cazul tranzacționării la POS se pot observa creșteri semnificative, de două cifre, atât în ce privește numărul de tranzacții, cât și volumul acestora. Clienții băncii optează tot mai mult și pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendință demonstrată și de creșterea cu 40% a numărului de plăți electronice către furnizori.

“Am înregistrat o creștere semnificativă a utilizării cardurilor ca instrument de plată, atât pentru achizițiile online, cât și pentru cumpărăturile în magazine, dar și pentru plata facturilor” a mai spus Cătălin Munteanu.

În luna martie 2020 mai multi clienți ai băncii au optat pentru plăți automate înregistrându-se o creștere cu 17% a numărului contractelor de direct debit, față de martie 2019. În același timp, numărul de tranzacții de retragere cash ATM a scăzut cu aproximativ 18%.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri