NEOcont este una dintre facilitățile noii platforme digitale a băncii, NEO, platforma pregătită de lansare dupa depășirea actualului context social și economic, respectiv odată cu revenirea la normal a operațiunilor. NEOcont este lansat acum pentru ca banca a devansat calendarul proiectelor pentru perioada următoare, asa încât să ajute persoanele care au nevoie de un cont bancar, fără a mai face un drum la BT.

Prin NEOcont o persoană își poate deschide de la distanță un cont curent BT în lei și poate alege să primească acasă, prin curier, un card de debit. De asemenea, își poate descărca gratuit pe telefon aplicația BT Pay, pentru înrolarea în aplicație a cardului. Odată înrolat, în aplicație apare cardul în format digital, iar clientul poate face cumpărături plătind cu telefonul, poate verifica banii din cont și plățile.

Pentru deschiderea și administrarea contului, respectiv pentru emiterea cardurilor care pot fi comandate prin NEOcont banca nu percepe niciun comision.

Cont la BT în 6 pași:

  • Accesarea paginii NEOcont de pe siteul BT și parcurgerea etapelor până la apelarea video a băncii;
  • Încărcarea fotografiei cărții de identitate a persoanei care dorește NEOcont; completarea unor informații (telefon mobil cu număr de Romania, email), realizarea unui selfie și încărcarea pozei;
  • Apelarea video a NEOechipei de Customer Care, prin accesarea linkului primit prin email. Este necesară verificarea prealabilă a funcționării webcam-ului și microfonului telefonului/laptopului/calculatorului;
  • Semnare electronică.
  • Primirea prin email a documentelor care confirmă deschiderea contului la BT;
  • Primirea prin mesaj pe telefon a IBAN-ului contului.

Carduri și banking pe telefon pentru viitorii clienți BT:

  • Cardul Visa Classic: este un card de zi cu zi, care asigura accesul la banii din contul curent. Este cunoscut ca fiind “card de salariu” și este cel mai solicitat și folosit card al băncii. Studenții pot solicita cardul BT OmniPass.
  • BT Pay: aplicația oferă posibilitatea de plăți contactless cu telefonul, verificarea tranzacțiilor și a banilor din cont, posibilitatea de a trimite/primi bani către/de la persoanele din agenda telefonului care folosesc BT Pay, gestionarea facilă a cardurilor etc. Aplicația poate fi descărcată din Google Play Store sau App Store, pe smartphone-uri cu Android și iOS și presupune adăugarea în format digital a cardului.

Cum ajuta NEOcont noii clienți:

  • Obțin un cont bancar în lei, care poate fi folosit imediat. Acesta trebuie comunicat, de exemplu, pentru a primi bani. IBAN-ul se primește prin SMS odata cu solicitarea NEOcont.
  • Cardul vine direct acasă, prin curier.
  • Pot plăti cu cardul comenzile făcute online la comercianți.
  • Facturile de utilități, taxele și impozitele pot fi plătite de acasă, folosind cardul pentru a plăti direct pe siteurile furnizorilor, respectiv alte siteuri oficiale pentru alte tipuri de plăti.
  • Cu BT Pay: clienții plătesc direct cu telefonul la comercianți, nu mai e nevoie de card fizic sau de numerar; au acces la informații despre banii din cont și tranzacții, pentru organizarea bugetului; pot trimite și solicita bani de la persoanele din agenda telefonului care sunt clienți BT, dar și către alte persoane, caz în care este nevoie sa cunoască IBAN-ul lor; pot face plăți în lei către orice cont bancar din Romania. Banii trimiși din contul personal BT către alt cont BT se primesc imediat.

Citeste si:
Alpha Bank lansează plățile prin ceasurile inteligente Garmin și...
Alpha Bank lansează plățile...