Banca Transilvania a depășit 1 milion de carduri unice în portofelele digitale BT Pay, Apple Pay, Fitbit Pay şi Garmin Pay, iar numărul plăţilor cu telefonul mobil a crescut în primul semestru de 5 ori față de perioada similară de anul trecut. Dintre cardurile înrolate, peste 30.000 sunt emise de alte bănci sau FinTech-uri.

Clienții BT au efectuat și peste 100.000 de retrageri de la bancomatele Băncii Transilvania cu ajutorul telefonului mobil, o inovație introdusă în iulie anul trecut, potrivit comunicatului de presa transmis cu ocazia publicării rezultatelor financiare semestriale.

Despre plățile mobile și ultimele inovații introduse de bănci vom dezbate la conferința Future Banking din 9 și 10 septembrie. Nu rata cel mai mare event de Fintech și digital banking al toamnei! Înscrie-te AICI!

În ceea ce privește canalul de online banking, numărul de utilizatori BT24 Internet Banking a depăşit 1,3 milioane în primul semestru din acest an, cu 10% mai mult față de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar cel de Mobile Banking este de 880.000, +28% în comparaţie cu primul semestru din 2019.

Pe volum, tranzacțiile prin Internet Banking şi Mobile Banking au crescut cu 14% faţă de prima jumătate a anului 2019.

Banca Transilvania se pregătește însă de înlocuirea aplicațiilor de Internet și Mobile Banking cu NEO, platformă care se află în etapa de testare finală, versiunea beta fiind încercată de o parte dintre clienți.

Ce lansări a făcut Banca Transilvania de la începutul pandemiei?

De la începutul pandemiei şi până la finalul lunii iunie, BT a lansat mai multe facilităţi de banking online, printre care:

  • cardul digital apare în aplicaţia BT Pay înainte ca un client să îl primească în format fizic;
  • deschiderea online de cont curent (NEOcont);
  • posibilitatea de a retrage cu BT Pay bani cu telefonul de la toate bancomantele băncii;
  • opţiunea de donaţii prin telefon;
  • lansarea unor hub-uri de cumpărături online cu comercianţi care sunt clienţi BT, şi anume #Directlatine şi #InMişcare;
  • posibilitatea pentru companii de a comanda Carduri de masă online, prin aplicaţia BT Tichet.

Și în ceea ce privește educația financiară, BT a raportat cifre în creștere. Întreb BT a fost unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania de când a început pandemia şi până la finalul lunii iunie, cu 900.000 de vizitatori care au făcut peste 1,2 milioane de vizite în perioada martie – iunie.

Vârful a fost atins în 14 aprilie, când site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori. Comparând primul semestru al anului 2020 cu aceeaşi perioadă a anului trecut, site-ul a avut cu 73% mai mulţi vizitatori.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri