În acest nou context de izolare și distanțare socială, poate că muncești mai mult sau poate că în sfârșit ai mai mult timp pentru a citi o carte, pentru a învăța sau pur și simplu te relaxezi și încingi Internetul ore bune. Cert este că cei mai mulți dintre noi am ajuns să stăm tot mai mult în mediul digital și să interacționăm pe cât posibil online cu angajatorul, cu clienții, furnizorii sau cu banca noastră.

Acum, prețuim mai mult ca oricând inovațiile mediului digital, noile canale de comunicare (Skype, Zoom, etc) sau redescoperim importanța unor simple plăți online sau a unei aplicații de mobile banking bine construită.

Ca urmare, podcastul Future Banking va întoarce timp de o lună pe toate fețele ecosistemul digital al unei bănci și vom dezbate acele inovații care nu doar că ne fac viața mai usoară, dar ajung să (ne) fie necesare în contextul noului normal în care ne desfășurăm activitatea. Începând cu această săptămână, alături de specialiști din ING Bank România, vom publica o serie de podcast-uri utile despre cum să te descurci și să profiți la maximum de ecosistemul banking-ului online și de cel al plăților digitale.

Primul episod însă a fost despre protecție, despre cum să ne ferim de atacurile cibernetice și să recunoaștem la timp acele mailuri menite să ne înșele și să obțină acces la banii și conturile noastre bancare.

Episodul I: Florin Costache, expert ING Bank pe zona de Information Risk Management

Vei afla din acest podcast:

Episodul II: Alina Iacomi, Head of Digital Channels, ING Bank România

Vei afla din acest podcast:

  • ce opțiuni și inovații și-au dorit clienții în noul Home'Bank
  • care sunt cele mai utile funcționalități în aplicația de mobile banking
  • cum poate intra și creditul ipotecar în era digitală

Episodul 3: Răzvan Sighinaș, Chief Information Officer (CIO), ING Bank România

Vei afla din acest podcast despre:

  • transformările tehnologice prin care trece banca în prezent și poziționarea drept companie de tehnologie
  • cum a început și cum arată drumul spre conceptul de „platform banking”
  • când vom ajunge să rezervăm din Home’Bank o vacanță sau să comandăm un Uber