Samsung lucrează la propriul card de debit ce va avea atașat un cont curent

Samsung plănuiește să lanseze în Statele Unite ale Americii un card de debit atașat portofelului digital Samsung Pay, conform unei postări făcute de Sang Ahn, vicepreședintele Samsung Pay.

Cardul lansat de Samsung în această vară va avea în spate un cont curent dezvoltat în parteneriat cu FinTech-ul Sofi, conform precizărilor făcute de către Sang Ahn și o platformă mobile de administrare a banilor.

Vrei să afli ultimele trenduri din FinTech și digital banking? Vino alături de noi la conferința online Future Banking pe 3 și 4 iunie. Înscrie-te gratuit AICI.

Această mutare aduce încă un jucător din zona de tehnologie pe piața cardurilor bancare, după lansarea făcută de Apple anul trecut.

Cardul Apple este disponibil atât în format digital cât și fizic și nu utilizează modelul tradițional de prezentare a credențialelor ce sunt afișate pe cardurile eliberate de schemele de plată Visa sau Mastercard. Soluția celor de la Apple constă în generarea aleatorie a unor credențiale pe ecranul dispozitivului, cu promisiunea ca Goldman Sachs, partener al proiectului, nu va avea acces la date referitoare la sumele cheltuite sau magazinele alese.

De asemenea, mai există proiecte în derulare în acest moment de acest tip, Google fiind una dintre companiile care a precizat că lucrează la propriul card de debit ce va veni la pachet cu un cont curent.

Citeste si:
Inspecții inopinate la Altex, eMAG, Flanco și Samsung, derulate de...
Inspecții inopinate la Altex,...

Sursa foto: Mahoni / Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri