Banca Comercială Română a primit, din martie până în prezent, aproximativ 36.000 de cereri de amânare a ratelor din partea persoanelor fizice, din care a reușit să implementeze circa 30.000 de solicitări. Dintre clienții cu cereri aprobate, 65% sunt pentru soluția BCR, cu trei luni amânare, iar 35% pentru cea oferită prin Ordonanța de Guvern 37/2020, cu până la nouă luni amânare.

În ultima săptămână, BCR a decis să contacteze telefonic, în mod proactiv, alți 13.000 de clienți cu posibile probleme financiare pentru a le oferi sprijin și a găsi împreună soluții pentru depășirea momentelor mai dificile. Pornind de la premise de educație financiară, experții din rețeaua BCR le-au prezentat clienților care sunt opțiunile lor, ce înseamnă amânarea unei rate, cum arată graficul unui credit după amânare și ce impact poate exista în viitor, conform unui comunicat de presă trimis de către bancă.

BCR a pus la dispoziția clienților săi persoane fizice mai multe posibilități de depunere a solicitării de amânare a ratelor:

  • Prin intermediul platformei digitale George, pe loc, grație unui flux 100% digital, disponibil în magazinul aplicației;
  • Online, printr-un formular special disponibil pe site-ul www.bcr.ro;
  • Prin Contact Center, la numărul de telefon *2227 – fie direct la operator, fie prin intermediul unui nou robot telefonic, lansat recent, prin care au fost preluate deja aproape 600 de cereri;
  • Sucursalele BCR.

Indiferent de soluția aleasă, amânarea se realizează fără a fi necesară prezența fizică. BCR le recomandă clienților să apeleze în special la primele două soluții. În mod specific, aplicația de amânare a ratelor, disponibilă în George, oferă practic răspuns și aprobare pe loc, inclusiv cu recepționarea noului grafic de rambursare.

Totodată, BCR a primit peste 1.000 de solicitări de amânare a ratelor și din partea persoanelor juridice. Aproximativ 500 au venit dinspre micro-antreprenori, peste 80% dintre ele fiind deja soluționate, iar alte 530 au fost depuse au fost depuse de companiile cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, cu o rată de implementare de aproximativ 75%.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Tătaru: Spitalele vor relua activitatea non-covid; pandemia e controlabilă acum
Setari Cookie-uri