”Recompense”, noua secțiune prin care Revolut se ”bate” cu ING Bazar și Beez: cum arată și ce oferă utilizatorilor din România

FinTech-ul Revolut, cu peste 1 milion de utilizatori în România, lansează o nouă opțiune prin intermediul căreia oferă cashback pentru achizițiile făcute la anumiți retaileri, ca urmare a unui parteneriat cu platforma de marketing afiliat 2Performant.

UPDATE: Revolut confirmă anunțul făcut de wall-street.ro în urmă cu 1 săptămână, anunțând oficial lansarea secțiunii Rewards. Revolut pune la dispoziția utilizatorilor două tipuri de rewards, reduceri și cashback. Prima categorie le oferă utilizatorilor o reducere la un anumit comerciant atunci când efectuează plata utilizând Revolut (fie folosind cardul, online, fie prin Apple Pay). Utilizatorii trebuie doar să cumpere produsul din magazin prin intermediul aplicației Revolut sau să utilizeze un cod de reducere.

Cea de-a doua categorie, cashback, le oferă utilizatorilor bani înapoi, un procent din valoarea plătită atunci când au plătit la comerciantul partener folosind cardul Revolut, în perioada în care oferta este activă.

Noua secțiune din aplicație se numește Recompense, iar utilizatorii pot găsi deja listați retaileri precum Decathlon, pentru care oferă cashback de 5%, FOOTSHOP cu 8% cashback, Librăria Humanitas cu 10% sau Various Brand cu un cashback de 6%.

Citeste si:
Ocean Credit a investit 4 mil. lei pentru a reduce timpul de...
Ocean Credit a investit 4...

Dacă ți s-a părut interesant conținutul acestei știri, poți aprecia pagina Future Banking AICI pentru a fi la curent cu noutățile din zona de FinTech și Digital Banking.

Prin lansarea acestei opțiuni, fintech-ul britanic intră în competiție pe segmentul de cashback cu jucători precum FinTech-ul românesc Beez sau produsul ING Bazar al băncii olandeze. Odată accesat retailerul listat în cadrul secțiunii ”Recompense”, utilizatorul este direcționat către o pagină care îi explică ce pași trebuie să urmeze pentru a beneficia de cashback, asa cum puteți observa în imaginea de mai jos.

Reprezentanții Revolut nu au putut fi contactați la ora publicării acestei știri (00:15) pentru a clarifica dacă cashback-ul va fi oferit instant utilizatorului odată ce produsul este plătit și recepționat de către acesta, având în vedere că 2Performant oferă acest comision către afiliați într-o anumită perioadă de timp. Mai jos puteți citi termenii și condițiile utilizării acestei secțiuni.

Citeste si:
Vânzările de experiențe către companii au crescut pe fondul muncii...
Vânzările de experiențe și...

De asemenea, un alt aspect ce urmează a fi concretizat cu reprezentanții Revolut este referitor la cashback-ul oferit pentru cumpărăturile realizate la retailerului FOOTSHOOP, pentru care 2Performant oferă un comision de 15%, în timp ce cashback-ul oferit de Revolut este de 8%. În cazul în care diferența de 7% este oprită de FinTech-ul britanic, această secțiune ar putea reprezenta un canal generator de venituri în cazul în care sunt mai multe magazine pentru care nu va oferi procentul de cashback integral.

Menționăm că, în urma verificărilor realizate de wall-street.ro, comisionul oferit de 2Performant pentru afiliați și cashback-ul distribuit utilizatorilor de către Revolut este același în cazul celorlalți retaileri din secțiune.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri