First Bank lansează o nouă aplicație de mobile banking, care permite deschiderea unui cont 100% online

First Bank anunță lansarea unei noi aplicații de mobile banking rezultată în urma unui proces de transformare digitală care a durat un an și jumătate, oferind gratuit timp de 6 luni pachetul premium "My Liber", ce include un card de debit Visa Platinum și cash-back de 0,10% pe tranzacție oriunde în lume.

"Noutățile aplicației sunt autentificarea cu un grad avansat de securitate, interfața intuitivă, bazată pe obiceiurile de navigare ale clienților, și regimul lipsit de obligații al acesteia, aplicația cât și pachetul premium My Liber fiind complet gratuite în următoarele șase luni. După această perioadă, ele rămân gratuite pentru toți clienții care optează să își încaseze veniturile recurente de cel puțin 4500 de lei în contul First Bank. Pentru toți ceilalți clienți, costul de administrare după această perioadă va fi de 35 de lei pe lună, un preț cu adevărat competitiv având în vedere beneficiile premium", se arată în comunicatul First Bank.

Pe langă accesul la operațiunile bancare obișnuite, precum deschiderea de conturi curente de pe telefonul mobil, fără a fi necesare vizite la unitățile bancare, transferuri, plăți, notificări Push, pachetul premium My Liber include și retrageri de numerar fără comisioane de la bancomate, asigurare de călătorie gratuită și acces gratuit in business lounge-uri.

Utilizatorii își pot deschide 100% online un cont la First Bank, identificarea noilor clienți având loc digital printr-un flux dezvoltat de Fintech-ul Onfido. Astfel, validarea documentelor de identitate emise de autorități și a imaginii clientului au loc timp real, ceea ce permite dechiderea contului în doar câteva minute.

Aflați mai multe despre procesul de KYC dezvoltat în First Bank chiar de la Husayn Kassai, CEO și co-fondator al Onfido, care va susține un discurs la conferinta Future Banking. Te poți înscrie și tu AICI.

Citeste si:
Ionuț Encescu, First Bank: A fi digital nu mai este o opțiune!
Ionuț Encescu, First Bank:...
Citeste si:
Cum te afecteaza coronavirusul, in functie de afectiunile de care...
Cum te afecteaza...

„O aplicație pare a fi doar ceea ce observăm la prima vedere: o interfață care ne permite să efectuăm operațiuni bancare de pe telefonul mobil. Pentru a o face diferită și tot mai adaptată la nevoile clienților, există o parte nevăzută, care presupune cercetare, automatizare, o transformare completă a proceselor interne care permit aplicației să devină atât de rapidă și ușor de utilizat. Lansarea acestei aplicații marchează un nou pas în procesul nostru de digitalizare și demonstrează încheierea unei părți a călătoriei noastre spre a deveni un partener tehnologic cu o dimensiune umană pentru clienții noștri. Suntem foarte mândri că putem să oferim acest serviciu competitiv, care poate însemna o schimbare reală”, a declarat și Henk Paardekooper, CEO First Bank.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri