FintechOS a lansat o nouă generație a platformei sale de transformare digitală în banking și industria asigurărilor. Denumită Lighthouse, noua platformă are o abordare low-code, ce va permite instituțiilor financiare să inoveze, eliminând dependența de echipele tehnice, dar aduce și o serie de îmbunătățiri la nivelul produsului și experienței utilizatorului (UX).

Potrivit comunicatului FintechOS, cu ajutorul platformei Lighthouse, organizațiile pot dezvolta rapid noi linii de produse digitale și prototipuri pentru interacțiunile cu clienții (așa-numitele customer journeys), menținând în același timp un nivel ridicat de securitate și conformitate.

„Digitalizarea presupune un proces de transformare de anvergură, greoi și costisitor. Cu toate acestea, companiile trebuie să extragă cât mai multă valoare din infrastructura existentă și din bazele de date cu care operează, pentru a gândi și acționa ambițios, pe termen lung. Iar acest lucru îl pot face începând de undeva, cu pași mici – dar scalând rapid”, a declarat Teodor Blidăruș, cofondator și CEO la FintechOS.

Ascultați AICI un podcast cu Teodor Blidăruș în care am povestit despre transformarea digitală și planurile FintechOS din zona open banking.

Care sunt îmbunătățirile aduse de Lighthouse?

  • Product Factory: Organizațiile au nevoie să digitalizeze noi linii de produse și să își extindă oferta folosind multitudinea de date pe care le au la îndemână. Product Factory rezolvă această nevoie, oferind capabilitățile necesare pentru a configura și personaliza produsele în funcție de cerințele clienților, într-un timp scurt. Fără a fi nevoite să programeze, echipele din bănci și companiile de asigurări pot actualiza permanent produsele, pot adăuga descrieri noi, elemente vizuale, condiții de eligibilitate etc., folosind Formula Engine.
  • Enhanced Journey Designer: De la crearea de hărți detaliate – care prezintă întreaga călătorie a clienților – , până la adăugarea automatizării procesului de înrolare a acestora în sistem, Enhanced Journey Designer le permite echipelor comerciale să conceapă customer journeys fără a depinde de IT.
  • Pre-Built UI Templates: Acceleratoarele UX din Lighthouse le permit echipelor comerciale să realizeze prototipuri mai rapid folosind șabloane predefinite. Crearea și testarea unor versiuni de test funcționale, îmbunătățirea acestora cu ajutorul datelor și adăugarea unor interfețe de utilizare personalizate se realizează acum mult mai ușor.
  • Hybrid Data Models & Ecosystem Connectors: Infrastructura fără granițe a Lighthouse le facilitează organizațiilor utilizarea și expunerea oricărui tip de date (din surse locale, preluate sau din surse externe) prin intermediul API-urilor, utilizând abordarea low-code pentru a îmbunătăți experiența digitală a clienților.
  • Enhanced Data Security: Lighthouse duce securitatea la un nou nivel, permițând anonimizarea datelor și marcarea informațiilor sensibile, sprijinind astfel organizațiile să respecte normele GDPR.

Lighthouse a fost lansat în cadrul FinVision (17-19 noiembrie), un eveniment virtual dedicat inovației în domeniul financiar, organizat de FintechOS. Evenimentul a reunit peste 60 de speakeri – majoritatea lideri și practicieni cu reputație din domeniul bancar și al asigurărilor din întreaga lume –, și a atras peste 1000 de profesioniști din industrie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri