Lighthouse se află în Topul companiilor de PR din România în 2021

Lighthouse, o companie românească de consultanță strategică în marketing și PR a fost inclusă în topul companii de PR din România realizat de Clutch, o platformă americană de rating cu ajutorul căreia companiile din întreaga lume se pot conecta cu furnizorii care se potrivesc nevoilor lor.

Cum funcționează Clutch: companiile se înscriu pe platformă și totodată își invită clienții să ofere recenzii despre tipul și calitatea serviciilor oferite.

Apoi, analiștii independenți verifică și publică evaluările și recenziile lăsate de clienți, ajutând clienții potențiali să evalueze nivelul de calificare, eficiență și leadership al oricărei organizații.

Suntem încântați să fim recunoscuți de Clutch drept una dintre cele mai importante agenții de PR și Marketing din România.
- Ana Maria Gardiner (foto), Managing Partner, Lighthouse -

În fiecare an, Clutch selectează companiile cele mai performante în funcție de industrie și locația lor.

Citeste si:
FintechOS a lansat Lighthouse, noua generație de platformă cu...
FintechOS a lansat o nouă...

„Principalul argument că platforma de rating funcționează este că noi ne-am înscris pe Clutch în 2021 și în mai puțin de 3 luni Ligthhouse a obținut 2 noi clienți importanți ca urmare a prezenței companiei pe Clutch,” a explicat Ana Maria Gardiner.

Înființată în 2018 de Ana Maria și Steve Gardiner, Lighthouse funcționează ca o companie de consultanță strategică concentrată pe 4 zone de interes: marketing, PR, traininguri și consultanță de business.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri