TBI Bank adoptă soluția Onfido de identificare și verificare a clienților; fluxul devine cu 80% mai rapid, iar costul de achiziție scade cu 66%

TBI Bank, banca digitală prezentă cu operațiuni în Europa de Sud-Est, prezentă și în România, anunță încheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluții de verificare a identității și autentificare, care îi permite să înroleze clienți noi cu 80% mai repede decât înainte.

"Pe măsură ce TBI Bank lansează noi produse de tip phygital, cunoașterea clienților și verificarea identității lor sunt vitale pentru respectarea reglementărilor în vigoare. Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți", se arată în comunicatul TBI Bank.

Banca raportează că prin colaborarea cu Onfido înregistrarea și verificarea clienților noi are loc cu 80% mai repede decât înainte, iar costul de achiziție pentru fiecare client a scăzut cu 66%.

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra doar cu o fotografie a cărții de identitate și un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului.

„Cum tot mai mulți oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienților o experiență digitală pe care o pot parcurge singuri. Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank).

Citeste si:
TBI Bank raportează un profit net de 8,2 milioane de euro în...
TBI Bank raportează un profit...

De asemenea, Reuben Sagar, Regional Director la Onfido, a remarcat faptul că România și Bulgaria înregistrează o evoluție accelerată a digitalizării serviciilor financiare, iar utilizatorii se așteaptă în era digitală la o experiență prietenoasă prin care să-și poată verifica rapid identitatea în siguranță.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri