Noua platformă de online banking, YOU BRD, lansată de BRD în urmă cu câteva luni, are peste 150.000 de utilizatori, focusul băncii fiind migrarea utilizatorilor din MyBRD (platforma anterioară) într-un ritm cât mai accelerat, potrivit informațiilor furnizate de Radu Topliceanu, director general adjunct, BRD Groupe Société Générale. Scopul principal al băncii este un parcurs personalizat și 100% digital pentru utilizatori.

Platforma YOU BRD a fost dezvoltată atât în baza progreselor tehnologiei, cât și a feedback-ului clienților din ultimii ani, pe baza căruia au fost construite și funcționalitățile specifice.

”Ne propunem să continuăm migrarea utilizatorilor de MyBRD, în același ritm accelerat, pentru ca aceștia să se bucure de simplitatea de a face banking când și cum vor”, a spus Topliceanu legat de planurile instituției financiare.

După câteva luni de la lansare, BRD a adus platformei mai multe facilități noi astfel că, Radu Topliceanu a accentuat faptul că YOU va evolua către un parcurs digital complet și personalizat.

Avem în curs și numeroase alte proiecte prioritare, cu investiții semnificative prin care vom asigura o experiență unitară a clienților pe toate canalele. Astfel, urmează să lansăm mai multe opțiuni de accesare a serviciilor și ofertelor noastre online și să le înglobăm pe toate într-o platformă omnichannel completă. - Radu Topliceanu, BRD -

Puțin peste 4.000 de cereri de amânare la plată a ratelor, anul acesta

În ceea ce privește creditarea, pe tot parcursul anului trecut, banca a aprobat peste 40.000 de cereri de amânare a ratelor, atât în cadrul programului propriu, cât și pe baza moratoriului public. Odată ce s-a ieșit din perioada de moratoriu, în cadrul portofoliului instituției financiare s-a putut observa faptul că, cei mai mulți clienți au revenit la un comportament de plată normal.

Astfel, potrivit oficialului BRD, numărul solicitărilor primite de amânare la plată este considerabil mai mic, puțin peste 4.000 de cereri, în 2021.

”Observăm și faptul că există încă anumite sectoare ale economiei care nu și-au revenit. De aceea, avem soluţii de restructurare pe care le oferim individual clienților, atât persoane fizice, cât și companii care sunt în dificultate.”, a mai spus directorul general adjunct al BRD.

Înrolarea cardurilor Visa în Google Pay și Apple Pay

Tot din planurile din viitorul apropiat, BRD țintește înrolarea cardurilor Visa, atât în Apple Pay, cât și în Google Pay, fiind, conform oficialului băncii, ”un proiect important pe care îl avem pe lista planurilor de anul acesta.”

BRD tocmai a lansat Google Pay pentru utilizatorii de carduri BRD Mastercard, care pot face astfel plăți rapide și sigure cu orice dispozitiv compatibil Android (smartphone sau tabletă).

”Când vine vorba de banking și plăți, cei mai mulți clienți își doresc o singură aplicație, consolidată. Tocmai pentru a avea ușurință în utilizarea unei singure aplicații, noi ne încurajăm clienții să își înroleze cardul BRD Mastercard din aplicația de mobile banking YOU BRD”, a mai explicat directorul general adjunct al băncii.

Totodată, BRD a adoptat și o politică de minimizare a resurselor fizice folosite în ideea diminuării impactului negativ asupra mediului, iar reducerea consumului de hârtie merge în această direcție. În același timp, „paperless” nu este un scop în sine, conform celor spuse de Topliceanu, ci un efect natural al regândirii proceselor și al transformării digitale prin care banca trece.

Mai mult decât atâta, BRD și-a propus să continue automatizarea fluxurilor și optimizarea rețelei de unități pentru ca majoritatea operațiunilor curente să migreze către aplicații digitale. În felul acesta, clienții vor avea, în viziunea băncii, posibilitatea de a face operațiuni de la distanță și, desigur, cât mai puține hârtii de semnat. Totuși, pentru operațiuni și produse mai sofisticate, clienții vor avea acces la consiliere din partea personalului din unități.

BRD vizează și regândirea produselor, atât în ceea ce priveşte pachetele de cont curent, prezente deja pe piața autohtonă în variante adaptate diferitelor profile de client, cât și în ceea ce privește creditele de consum şi cele ipotecare. În cazul creditelor ipotecare, banca combină ofertele proprii, cu cele ale programului cu garanţii de stat, Noua Casă.

Oferim toate aceste produse prin reţeaua de unităţi, dar le vom adăuga și în oferta digitală a băncii, dând astfel clienţilor posibilitatea să aleagă modul în care le accesează. - Radu Topliceanu, BRD -

Topliceanu a mai adăugat și faptul că “vedeta” este mai degrabă personalizarea produselor din portofoliul actual și nu neapărat un produs anume.

Tot de anul trecut, din momentul declanșării crizei sanitare, banca s-a concentrat și a investit în digitalizare pentru a menține siguranţa angajaţilor şi a clienţilor, dar și pentru a-și continua activitatea în parametri cât mai aproape de normalitate.

”Digitalizarea a fost de fapt un pilon esențial din strategia BRD încă dinainte de 2020, ea fiind accelerată de pandemie și de comportamentul clienţilor în această perioadă”, a concluzionat reprezentantul BRD.

Astfel, în toate aceste luni de pandemie, banca a adoptat modalităţi noi de lucru, pe care le menţine şi acum, implementând pe scară largă munca de la distanţă, rotaţia echi­pelor, dar și orarele flexibile. În același timp, au fost adaptate fluxurile ca să se poată opera de la distanță, iar capacitatea call centerului a crescut în aşa fel încât, să poată prelua peste 8.000 de apeluri pe zi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri