Profitul net al SelfPay a crescut cu 300% faţă de anul anterior, compania înregistrând o cifră de afaceri de 109,3 milioane de lei. Totodată, aceasta a procesat anul trecut 17,2 milioane de plăți, înregistrând astfel o creștere de 40% față de anul precedent.

O evoluție în creștere se remarcă pe toate segmentele relevante de plăți procesate de companie, de la cel al taxelor şi impozitelor (în creștere cu 215%), la moneda electronică (în creștere cu 107%), plata facturilor (în creștere cu 42%), plata ratelor pentru credite (în avans cu 20%), până la serviciile introduse recent în portofoliul companiei, precum vânzarea biletelor Loteriei Române sau plata contravalorii tarifului pentru permisul de conducere.

În același timp, compania a raportat EBITDA de aproape 6 milioane de lei, înregistrând astfel o creștere de 170%, în raport cu aceeași perioadă a anului trecut.

Sumele procesate prin staţiile noastre de plată a depășit pragul de 500 de milioane de euro anul trecut. Această evoluție are la bază diversificarea serviciilor oferite de companie și adaptarea proceselor interne la evoluția pieței, dar și restricțiile care au făcut ca românii să prefere efectuarea plăţilor la Stațiile de Plată SelfPay, evitând interacţiunea cu alte persoane neapărat necesară ȋn cazul plății la ghișee sau la comercianţi.”, a declarat Adrian Badea, CEO-ul SelfPay.

Astfel, pe parcursul lui 2020, în portofoliul companiei au fost adăugate 38 de noi servicii din segmente diverse, respectiv cel al utilităților, financiar-bancar, taxe și impozite, home delivery şi divertisment, servicii furnizate de jucători cu acoperire regională, dar și națională, oferind consumatorilor acces la plăți simple și în siguranță. Totodată, rețeaua SelfPay a crescut semnificativ, depășind 5.500 de Stații de Plată la finalul anului trecut

Citeste si:
SelfPay vrea să ducă automatele de plată în Spania, Italia, Franța...
SelfPay vrea să ducă...

Stațiile de plată ale companiei pot fi găsite în rețelele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.

La finalul anului 2020, portofoliul de servicii disponibile la staţiile de plată ale companiei a ajuns la 170, reţeaua atingând 5.500 de unităţi, iar numărul de tranzacţii procesate lunar a depășit pragul de două milioane.

Planurile de viitor ale companiei vizează investiții în vederea extinderii regionale a rețelei de stații de plată, diversificarea portofoliului de servicii disponibile în propria rețea și pe dezvoltarea proiectelor speciale cu parteneri din diverse industrii, care constau în principal în furnizarea de soluţii personalizate de automatizare a plăților.

Citeste si:
Stațiile de plată SelfPay, tot mai căutate pentru plata dărilor...
Mai mult de 100.000 de români...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri