Pe măsură ce situația COVID-19 a luat amploare pe teritoriul României, în rețeaua de Staţii de Plată SelfPay s-au înregistrat creşteri semnificative ale plăților, majorările fiind vizibile atât în sectorul plăților facturilor de utilităţi și comunicaţii, cât și în zona produselor de divertisment.

În luna martie, volumul total al plăților efectuate prin intermediul Staţiilor de Plată SelfPay a înregistrat o creștere de 30%, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut. Defalcat, în categoria de plăţi facturi, volumul plăţilor pentru facturile de utilităţi a crescut cu 50% în perioada indicată, iar plățile pentru produsele de divertisment - precum vouchere şi licenţe pentru jocuri de pe diferite platforme au înregistrat un avans de 142%, se arată într-un comunicat de presă trimis de către companie.

Volumul plăților pentru comunicații (internet, televiziune, telefonie) s-a majorat cu 64% în luna martie 2020, faţă de aceeași perioadă a anului trecut.

Categoria de plăți care a crescut cel mai mult în total valoare absolută în această perioadă față de perioada similară a anului precedent, este plata întreținerii, cu un avans valoric de 114%.

În reţeaua de Staţii de Plată SelfPay, se pot plăti peste 140 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telefonie fixă și mobilă, internet, televiziune, taxe şi impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, moneda electronică, rovinieta şi divertisment.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
CEC și-a mărit profitul în ciuda crizei coronavirusului
Setari Cookie-uri