Noile pachete de cont curent pentru IMM-uri pot fi adaptate oricărui profil de client, indiferent de stadiul de dezvoltare sau industriadin care face parte.

Totodată, clienții vor putea folosi și servicii precum RaiConnect, aplicația prin care vor putea ține legătura de un consilier bancar dedicat la distanță sau noile aplicații de internet banking, Raiffeisen Online IMM și de mobile banking, Raiffeisen Smart Business, care îmbunătățesc experiență de utilizare a serviciilor bancare.

„Banca noastră continuă să-și adapteze modelul de afaceri la nevoile specifice și dinamice ale segmentului IMM. Am creat aceste pachete operaționale respectând cerințele specifice diverselor categorii de antreprenori pentru că vrem să-i susținem în dezvoltarea lor. Ne dorim să avem în portofoliul nostru de clienți IMM afaceri profitabile, responsabile față de mediu, dar și față de societate, prin crearea de locuri de muncă.” a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank este una dintre băncile universale aflate în top 5 în România și deservește 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agenții în toată țară, 700 de ATM-uri, 400 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de peste 24.400 de POS-uri.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Filip Bodoc
Filip este preocupat de feluritele tipuri de limbaj și de modul în care acestea însoțesc și determină legăturile indivizilor și ale comunităților și obișnuiește să își finalizeze observațiile scriind. Absolvent al Facultății de Istorie a Universității din București și specializat pe Relații Internaționale, el consideră că instituțiile de pe teritoriul unui stat – și mai cu seamă cele economice – sunt într-o strânsă întrepătrundere cu...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri