Raiffeisen Bank a lansat noile aplicatii pentru mobile si Internet banking. Utilizarea aplicatiilor nu are costuri pentru clientii care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot si Zero Simplu. De asemenea, toate platile si incasarile in lei au 0 comision, pentru conturile deschise la bancile de pe teritoriul Romaniei.

Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore și Google Play, conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

“Cu un urias efort de echipa, intr-un proces care a implicat toate departamentele bancii in diferite etape ale dezvoltarii, lansam noile aplicatii de mobile si internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care il construim, in asa fel incat experienta clientilor la interactiunea cu banca sa fie una placuta si simpla”, a spus Steven van Groningen, CEO & presedinte Raiffeisen Bank.

Noile optiuni si functionalitati care se regasesc in aplicatiile de mobile banking si Internet banking sunt urmatoarele:

- logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
- verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas; - blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
- pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate; - cautarea rapida a unei plati anterioare;
- efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia “repay”; - afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).

Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking. Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.

Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor).

Pentru a afla mai multe despre planurile Raiffeisen Bank pentru anul acesta in ceea ce priveste digitalizarea, puteti urmari interviul de mai jos, sustinut de Vlad Stanilescu, Chief Digital Transformation Officer la Raiffeisen Bank Romania, in cadrul conferintei Future Banking.

Castigatorii de anul acesta...
Citeste si: Raiffeisen Bank, finantari de 3 milioane de euro pentru startup-uri

Banca are peste 650.000 clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online, 80% dintre acestia sunt pe mobil, in timp ce 20% acceseaza serviciile online de pe desktop.

De peste 20 de ani, Raiffeisen Bank Romania ofera o gama completa de produse si servicii bancare pentru 2 milioane de clienti persoane fizice, 92.000 de IMM-uri si 5.700 de companii mari si medii. Banca are aproape 5.000 de angajati, peste 400 de agentii in toata tara, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de 20.000 de POS-uri.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
287 de fintech-uri s-au inscris in a treia runda Elevator Lab