"Cea mai importanta provocare va fi sa mentinem loialitatea, motivatia si pregatirea angajatilor la un nivel care sa imprime intregului o miscare cat mai dinamica. Ne dorim ca fiecare dintre colegi sa se simta parte a acestui intreg, sa simta ca succesul Orange se datoreaza fiecaruia dintre ei. Astfel, customer experience nu ramane doar un concept, ci o realitate ce incepe din interiorul companiei si ajunge mai apoi la clientii nostri", a declarat Doina Filip - Reward, HR Budget&Reporting Manager in cadrul operatorului de telefonie mobila Orange Romania.

Orange Romania are in prezent 2.800 de angajati.

Anul 2011 a fost unul provocator

Citeste si:

"A fost un an de analiza si transformare a proceselor, astfel incat sa ne asiguram ca ele sustin strategia si obiectivele companiei, intr-o piata concurentiala acerba. Activitatile departamentului de resurse umane au fost remodelate astfel incat sa fie si mai eficiente, un exemplu fiind activitatile de training inainte impartite in departamente diferite si care au fost concentrate intr-o singura echipa astfel incat sa se asigure consistenta programelor de training", a explicat aceasta.

Citeste in intregime declaratiile Doinei Filip in articolul Provocarile anului 2012 in HR. Vezi ce iti pregatesc sefii de resurse umane