Orange vrea ca 35% din telefoanele vandute in 2012 sa fie smartphone-uri

Telefoanele inteligente au reprezentat in jur de 25% din telefoanele vandute de Orange anul trecut, iar anul acesta procentul ar putea creste pana la 30-35%, a declarat pentru wall-street.ro, Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange Romania, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala.

“Cresterea nu va veni din faptul ca oamenii au mai multi bani, ci pentru ca telefoanele sunt mai ieftine”, explica Ducarroz.

In 2011 operatorul a vandut cu 63% mai multe smartphone-uri fata de 2010, in timp ce traficul de internet mobil in retea a crescut cu 62% comparativ cu anul anterior. De asemenea, compania avea in urma cu trei luni in jur de 3,43 milioane de utilizatori de internet mobil, de trei ori mai mult fata de finalul lui 2007.

In prezent in jur 10-15% dintre cei 23,6 milioane de utilizatori de telefonie mobila de pe piata locala au un smartphone, conform estimarilor Orange.

Cele mai bine vandute smartphone-uri din portofoliul companiei sunt cele incluse in Best Deal, oferte care sunt schimbate de obicei la doua-trei luni. In prezent modelul care este disponibil in aceasta oferta este LG Optimus Net, care poate fi cumparat la preturi intre 40 si 143 de euro, in functie de abonamentul ales.

Orange Romania a implinit de curand zece ani de cand operatorul MobilRom, lansat pe piata locala in 1997, si implicit brandurile sale de servicii Dialog si Alo, au devenit Orange.

Citeste intregul articol in textul: Ducarroz, Orange: Piata este stabila. Nu putem spune daca urmeaza crestere sau scadere

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri