Sub conducerea lui Mayer (37 de ani), Yahoo trebuie sa recastige atentia utilizatorilor de internet pierduti in favoarea Google, Facebook si Twitter, precum si sa convinga advertiserii care s-au indepartat de companie.
Mayer a ajuns la Google in 1999, fiind cel de-al 20-lea angajat al motorului de cautare, si este creditata cu intretinerea paginii de start a companiei timp de 10 ani si supravegherea unor facilitati precum Gmail, Google News sau cautarile de imagini, carti si produse.
Mayer a fost trecuta cu vederea de Larry Page, care a desemnat o noua echipa de directori executivi dupa ce a fost numit CEO, in 2011.
Utilizatorii de internet au petrecut in medie, in luna martie, pe paginile Yahoo, 2 ore si 15 minute, fata de peste sase ore pe Facebook, potrivit datelor ComScore Inc. Cota de piata a Yahoo pe spoturi publicitare afisate online in SUA va scadea la 8% pana in 2014, in timp ce amprenta cumulata a Google si Facebook va creste la 39%, estimeaza EMarketer.
Vanzarile Yahoo au scazut in 2012 pentru cel de-al treilea an consecutiv, cu 21%, la 4,98 miliarde de dolari, fata de un varf de 7,21 miliarde dolari in 2008.
Sursa foto: bgr.com
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: