Computer Generated Solutions Romania (CGS), unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de call center de pe piata locala, vrea sa angajeze 300 de oameni pana la finalul anului pentru centrele pe care le are compania in Bucuresti, Brasov si Sibiu, conform unui comunicat al organizatorilor evenimentului "Angajatori de Top".

“La editia din aceasta toamna a evenimentului (n.red. Angajatori de Top), punem la dispozitia celor interesati peste 100 de posturi a caror activitate se va desfasura in sediul CGS Romania din Bucuresti, cu incepere in perioada imediat urmatoare. Planurile pentru finalul anului 2012 pun accentul pe recrutarea a 300 de noi angajati in Bucuresti, Brasov si Sibiu, vorbitori de limbi straine, printre care: engleza, spaniola, franceza, germana, italiana, olandeza, portugheza, turca, rusa, ceha, poloneza, etc. In cele trei locatii desfasuram intense campanii de recrutare si suntem prezenti online pe toate site-urile de profil” a declarat Vladimir Sterescu, senior vicepresedinte al Computer Generated Solutions.

Compania avea in primavara acestui an in jur de 2500 de angajati, iar managerul estima ca numarul de salariati ar putea ajunge in 2012 pana la aproape 3.000 de persoane.

Americanii de la Computer Generated Solutions au intrat pe piata locala in 2006 dupa ce au comparat EasyCall, companie fondata in 2003 de catre Vladimir Sterescu, Sorin Cristescu si Gheorghe Rusu.

Domeniul serviciilor de call center este printre cele mai dinamice de pe piata locala, companiile din acest segment oferind anual sute si chiar mii de locuri de munca. Printre principalii jucatori se numara Geboc (centrul de servicii al HP), Genpact, Wipro Technologies, Ericsson, Oracle, IBM, Telepormance Romania, Competence Call Center sau Stefanini.

Citeste si: Computer Generated Solutions vrea sa angajeze peste 500 de oameni in 2012


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Cofondatorul Oracle, dat in judecata de actionari