Clientii Orange si Vodafone isi pot plati calatoriile cu metroul prin transmiterea unui SMS la numarul scurt 1700, primind confirmarea platii tot prin SMS. Astfel, incepand din aceasta luna, Bucurestiul se alatura oraselor in care calatorii cu metroul isi pot achizitiona biletele prin telefonul mobil.

De asemenea, ei pot opta si pentru cumpararea a 2 sau 10 calatorii, trimitand textul 2C sau 10C la numarul scurt: 1700.

Pretul unei calatorii este de 0,50 euro, pentru 2 calatorii este de 0,90 euro, iar 10 calatorii costa 3,25 euro, tarifele fiind exprimate fara TVA.

Accesul in statie se va face prin apelarea gratuita a numarului 1700 si apropierea receptorului telefonului de validatoarele instalate in statiile de metrou, in zona de acces peron. Telefonul va emite un semnal sonor care va fi interpretat de validator, stabilind daca in contul clientului exista calatorii valide si permitand accesul catre peron. Mai multe detalii sunt disponibile prin apel la 1826, tarif normal in retelele Orange si Vodafone.

“Acest nou sistem de acces in statiile de metrou a fost testat anul trecut si a fost considerat fiabil dupa procesarea a peste 10.000 de validari in cele 7 statii pilot. Astfel, Metrorex a decis sa extinda experimentul la nivelul intregii retele de transport”, potrivit oficialilor Metrorez.

Noul serviciu se bazeaza pe tehnologia data-over-voice, Metrorex fiind deocamdata singurul utilizator al acestei tehnologii, conform anuntului companiei. Utilizand canalul de voce al telefonului mobil al clientului, data-over-voice, asigura tranzactia intre punctul de vanzare (Terminal 2pay) si Centrul de Procesare 2pay pentru aprobari de plata sau alte tranzactii.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri