Domo Retail, al treia retea de magazine electroIT de pe piata locala dupa cifra de afaceri, a inregistrat vanzari de 4 milioane de euro pana la ora 12.00 in cele 97 de magazine ale companiei, cu ocazia Black Friday.

Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de catre consumatori de Black Friday, clientii au cumparat peste 6.000 de exemplare pana la ora 12.00.

Pe de alta parte, vanzarile de electrocasnice mari si mici au depasit 10.000 de bucati vandute, dintre care peste 2.000 au fost masini de spalat, peste 1.500 aparate frigorifice si peste 3.000 au fost aspiratoare.

Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se afla in topul vanzarilor, fiind si produsele cele mai dorite de catre consumatori de Black Friday.

Peste 3.500 de tablete au fost vandute in magazine pana la ora 12.00.

Compania romaneasca care s-a...
Citeste si: Compania din Cluj care s-a luptat cu Google in instanta si a castigat

La Domo, Black Friday dureaza o saptamana, ofertele continuand pana pe 28 noiembrie.

Catalogul cu ofertele magazinelor Domo poate fi consultat aici.


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Black Friday ajuta electroretailul sa depaseasca 2 mld. euro in 2018