Vodafone Romania a obtinut in perioada octombrie-decembrie, trimestrul al treilea al anului fiscal 2013-2014, venituri din servicii de 177,1 milioane de euro, in crestere cu 0,4% in baza organica fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat, joi, operatorul telecom, conform Mediafax.

In primele sase luni ale anului fiscal, perioada aprilie-septembrie, Vodafone a inregistrat venituri din servicii de 352,9 milioane euro, in scadere cu 3,6%, in baza organica, fata de perioada corespunzatoare a anului anterior.

Comparatia in baza organica reflecta evolutia comparabila, atat din privinta impactului fuziunilor si achizitiilor, cat si a efectului de curs valutar.

Compania avea in Romania la sfarsitul anului trecut 8,315 milioane de clienti, mai mult cu 193.000 de clienti fata de finalul lui 2012. La sfarsitul lui decembrie anul trecut compania avea 8,18 milioane de clienti.

Din totalul clientilor, 59,9% sunt utilizatori de cartele preplatite, iar restul clienti pe baza de abonament, se arata intr-un comunicat al Vodafone Romania.

Retail jobs

Venitul mediu pe utilizator s-a situat la 6,4 euro in trimestrul incheiat in decembrie, in scadere cu 5,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar aproape neschimbat comparativ cu 6,5 euro in precedentele doua trimestre ale anului fiscal in curs.

Veniturile din date mobile au crescut cu 22,3% in trimestrul octombrie-decembrie, fata de aceeasi perioada a anului precedent, a precizat Vodafone.

Vodafone Romania este o divizie a grupului britanic Vodafone, cu aproximativ 419 milioane de clienti la nivel global la sfarsitul lunii decembrie.

Citeste si:
Subsidiara din Spania a Vodafone va disponibiliza peste 500 de...
Subsidiara din Spania a...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri