In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone introduce serviciul de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonatii care apeleaza serviciul de relatii cu clientii la numarul *222. Un serviciu similar este disponibil si pentru banca ING Romania.

“Prin aceasta tehnologie, utilizatorii nostri beneficiaza de interactiuni mai rapide si de raspunsuri directe in cadrul serviciului de relatii cu clientii, prin intermediul vocii, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni”, a declarat Ana Alexe, director, customer operations, Vodafone Romania.

Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii, abonatii incep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a gasi raspunsul solicitarilor se reduce. Clientii isi pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizeaza cererea si ofera un raspuns sau directioneaza apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare.

Astfel, noua solutie le permite abonatilor sa isi foloseasca propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimina complexitatea navigarii si genereaza o rezolvare mai rapida si mai eficienta.

In perioada urmatoare, Vodafone Romania va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii.

Retail jobs

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri