Rata de ieftinire a ceasurilor inteligente (smartwatch-uri) se stabileste in functie de durata de viata a acestor device-uri, cele din prima generatie ieftinindu-se cu 50% fata de momentul lansarii, sustine Alexandra Fanciu, senior product manager Orange.

Astfel, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, Orange, vinde smartwatch-urile din prima generatie la un pret redus cu 50% fata de cel initial.

"Pe masura ce apar modele noi, cele care sunt deja in portofoliu de cateva luni sau un an, se ieftinesc si astfel devin accesibile tuturor clientilor. In portofoliul nostru, prima generatie de smartwatch-uri a scazut cu 50% fata de pretul de lansare, la 149 de euro", a declarat Alexandra Fanciu la WALL-STREET 360.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 3-7 noiembrie este dedicata Mobilitatii IT&C si este realizata in parteneriat cu Orange Romania.

Citeste si
Samsung si Orange, invitati la WALL-STREET 360