Competence Call Center (CCC), furnizorul de servicii de contact center, vrea sa angajeze in acest an 270 de persoane in cele doua sedii, din Bucuresti si Brasov, ceea ce inseamna o crestere de 50% a echipei.

"In acest moment recrutam in special vorbitori de franceza, germana, engleza, spaniola si italiana. Pe langa cunostintele de limba straina, ne intereseaza in special acei candidati care au abilitati bune de comunicare, empatie, dorinta de a invata si de a gasi rapid solutii. Persoanele interesate pot gasi mai multe informatii si pot aplica pe siteul www.yourccc.ro", sustine Iuliana Circu, manager resurse umane, CCC Romania.

In prezent, Competence Call Center are peste 500 de angajati in Romania. Deschis in 2007, sediul din Bucuresti are in prezent peste 400 angajati, iar sediul din Brasov in jur de 100. Sediul din Brasov a fost inaugurat oficial la 1 iunie 2014, iar pana la finalul lui 2015, obiectivul companiei este sa isi dubleze numarul de angajati din acest sediu.

"Suntem bucurosi pentru ca am incheiat anul 2014 cu doi noi parteneri internationali de business castigati pe piata din Romania, unul din domeniul telecomunicatiilor si altul din domeniul aviatiei. Ne propunem ca in 2015 sa oferim, in continuare, angajatilor nostri beneficii: contracte de munca full time sau part time, pe perioada nedeterminata, programe de training moderne si educatie continua (CCC Campus), doua petreceri ale angajatilor pe an si alte evenimente tematice care fac din aceasta companie un loc extraordinar in care sa muncesti si sa te dezvolti", spune Heiner Witte, director call center, CCC Romania.

Abilitatea tinerilor romani de a vorbi mai multe limbi straine a transformat Romania intr-o destinatie preferata de contact centerele de top. Statisticile arata ca in Romania exista in jur de 8 milioane de vorbitori de limba engleza, 4,7 milioane de limba franceza si intre 1,5 si 2,5 milioane de vorbitori de limba germana, italiana si spaniola (sursa: OIF, Institutul Goethe, British Council, Institutul Cervantes).

Lunar, Competence Call Center din Romania ofera suport la peste 255.000 de apeluri (date sau preluate), in 9 limbi straine: engleza, germana, spaniola, italiana, franceza, romana, rusa, portugheza si greaca. Competence Call Center furnizeaza solutii de customer service la cel mai inalt nivel in 13 filiale din 8 tari.

Sursa foto: Call center/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri