LG Electronics va investi agresiv in robotica, pentru a profita de progresele inteligentei artificiale care ar putea duce la crearea unor masini sofisticate care sa performeze sarcini de zi de zi ale oamenilor, transmite Reuters, potrivit News.ro.

Compania sud-coreeana a anuntat ca divizia de electrocasnice pregateste intrarea companiei in industria roboticii, obiectivul fiind dezvoltarea unor produse care sa interactioneze indeaproape cu aparate ca frigidere, masini de spalat si cele de climatizare.

”Ne vom pregati pentru viitor cu invesxtitii agresive in case inteligente, roboti si componente esentiale, consolidand capacitatea diviziei producatoare de aparate electrocasnice”, afirma directorul diviziei, Jo Seung-jin, in comunicat.

Progresele realizate in sectorul inteligentei artificiale si a comunicatiilor wireless permit ca dispozitive tot mai sofisticate sa interactioneze prin intermediul Internetului si sa efectueze sarcini mai complexe.

Tari din intreaga lume investesc masiv in robotica, in speranta dezvoltarii unei noi industrii sau pentru a face fata unor probleme socio-economice, cum sunt rata scazuta a natalitatii sau imbatranirea populatiei, prin introducerea unor roboti care pot face munci ca cele de bucatari, ingrijitori sau muncitori.

LG nu a precizat marimea investitiilor sau cand va lansa pe piata produse robotice, dar a explicat sa analizeaza diferite optiuni, prin combinarea unor tehnologii, cum ar fi conducerea autonoma si inteligenta artificiala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri