Cu cat fluxul informatiilor este mai eficient gestionat cu atat devine mai productiva o afacere.
In zilele noastre, indiferent de domeniul in care activezi, fluxul informatiilor este cu mult mai mare si mai variat decat cel din trecut. Astfel, companiile, institutiile din domeniul public sau bancar si intreprinderile mici sau mijlocii sunt nevoite sa faca fata unui debit informational, ce consta in documente tiparite sau virtuale, care provin dintr-o multime de surse.

Conform raportului Office Insights 2016 (efectuat de Canon in acest an, in Europa Centrala si de Est, in Asia Centrala si Caucaz) 61% din angajatii unui birou afirma ca scaneaza mai multe documente decat in urma cu trei ani si ca 51% din documente sunt digitizate. Se observa astfel o tendinta spre digitizare.
Cu toate acestea, numarul organizatiilor care profita de faptul ca au la dispozitie solutii avansate de administrare a documentelor este minim. Cand e vorba de costuri, companiile sau institutiile se rezuma la monitorizarea cantitatii de hartie cumparata sau la restrictionarea accesului la imprimanta, adica la doua ”solutii” total inadecvate vremurilor in care traim.
Adoptarea digitizarii si, implicit, reducerea costurilor de imprimare nu s-a realizat rapid din cauza lipsei de informare, a neincrederii sau a absentei unei infrastucturii IT corespunzatoare.
Intr-o afacere prospera si cu perspective, angajatii dispun intotdeauna de infrastuctura IT: in fond, documentele digitale si modul in care sunt gestionate determina in mod direct dezvoltarea unui business.
Pe masura ce echipamentele multifunctionale patrund rapid pe piata, optimizand capacitatea de a partaja si stoca documentele in format electronic si pe fondul faptului ca 49% din cei intervievati nu masoara deloc costurile de imprimare, Canon vine in ajutorul oricarui tip de organizatie cu solutii rapide de administrare a documentelor. Suportul adus este crucial deoarece, conform cercetarii, imprimarea poate reprezenta un cost ascuns, care duce la probleme mari de afaceri.
Beneficiile scanarii sunt numeroase, insa nu in mod necesar bine stiute.
In vederea obtinerii unei eficiente sporite, Canon pune la dispozitie solutii moderne pentru:
• controlul si simplificarea procesului de partajare a documentelor
• stocarea si etichetarea documentelor importante (documentele digitale stocate in cloud si prevazute cu sisteme de protectie necesare asigura o durabilitate mai mare decat un clasor pentru pastrarea documentelor imprimate)
• trimiterea documentelor cu usurinta
• economisirea spatiului (se reduce numarul arhivelor)
• reducerea costurilor de imprimare si posibilitatea de a accesa mereu o copie de rezerva a unui document important
In cele din urma, daca liderii de business nu cunosc care este cea mai optima modalitate de management al documentelor, acestia trebuie sa aiba in vedere ca Canon ofera un pachet complet de servicii de consiliere si de solutii.
Pentru mai multe informatii poti accesa link-ul http://www.canon.ro/for_work/business-services/outsourcing-and-consultancy/transformation_insight/.

Setari Cookie-uri