Business-ul si mediul online: O legatura vitala pentru dezvoltare

Internetul reprezinta o unealta puternica de marketing si comunicare pentru business, avand in vedere ca numarul persoanelor care prefera sa faca cumparaturi in mediul online este in crestere.

Daca aveti un business care se axeaza pe magazinele fizice si nu doriti sa apelati la o platforma online pentru a va vinde produsele, tot veti avea nevoie de promovare in mediul online in cazul in care vreti ca din ce in ce mai multi clienti sa va calce pragul magazinelor.

Evolutia tehnologiei si multitudinea de gadget-uri de care oamenii dispun in ziua de astazi, fac ca legaturile dintre un business care isi doreste sa isi faca cunoscute produsele si internet sa fie vitale.

Platformele de social media precum Facebook sau Twitter, au devenit adevarate platforme de promovore a diferitelor business-uri.

Vodafone este unul dintre operatorii care ofera servicii de date cu beneficii ce se axeaza in special pe Net Nelimitat si solutii de securitate.

Business-urile din domeniul retailului au ajuns sa creeze o legatura stransa prin intermediul internetului, atat prin promovarea produselor, posibilitatea de a le vinde cu ajutorul platformelor online dar si posibilitatea de recrutare a angajatilor.

Pentru anul 2016, estimarile privind piata globala de retail indica faptul ca aceasta va atinge 22,049 trilioane de dolari, in crestere cu 6% fata de 2015. Platformele de e-commerce sunt intr-o continua dezvoltare, aceasta piata valora, in Romania, la jumatatea anului 2016 suma de 8,4 miliarde de lei.

Cresterea numarului de tranzactii online de Black Friday de la un an la altul arata apetitul din ce in ce mai mare al clientiilor pentru cumparaturile online.

Tu pui accent pe promovarea business-ului tau in mediul online?

Sursa foto: Willyam Bradberry / Shutterstock.com
Despre autor

Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...
Setari Cookie-uri