Apple ar putea renunta la butonul Home de pe urmatorul model de iPad

Primavara anului viitor ar putea aduce prima tableta iPad care va fi controlata exclusiv prin intermediul ecranului.

Surse din anturajul producatorilor de componente sustin ca Apple este pregatita sa lanseze primul iPad care nu are in dotare butonul Home. Plasat sub ecran, butonul Home exista inca din 2007, de cand a fost lansat primul iPhone, si are rolul de revenire la ecranul principal al sistemului de operare. La 10 ani distanta, Apple pare sa considere ca utilizatorii au suficienta experienta in folosirea dispozitivelor mobile pentru a se putea descurca si fara acest buton, conform News.ro.

Pentru a putea renunta la butonul Home, Apple are nevoie sa integreze functiile acestuia (revenirea la ecranul principal si deschiderea manager-ului de aplicatii la dubla apasare), astfel incat sa se poata realiza prin intermediul functiilor touch. Acest lucru inseamna ca vor trebui definite niste asa-numite gesturi, care implica folosirea unuia sau a mai multor degete pentru trasarea unor linii imaginare pe ecran ce duc la realizarea operatiunilor care pana acum tineau de butonul Home.

Din punct de vedere tehnic, renuntarea la butonul Home inseamna ca Apple poate micsora dimensiunile tabletei, astfel incat ecranul sa ocupe un procent si mare din suprafata efectiva a acesteia. Ramele din jurul ecranului vor deveni si mai inguste, in special cea inferioara.

Urmatorul model de iPad, ce urmeaza a fi lansat in martie 2017, ar fi doar primul dispozitiv Apple care va renunta la butonul Home. Acelasi pas il va face, ulterior, si iPhone.

Citeste si:
Apple vrea stimulent pentru a realiza tablete în India
Apple vrea stimulent pentru a...

Sursa foto: Shutterstock/guteksk7
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri