Elon Musk nu a ajuns sa lanseze companii gigant precum Tesla, SpaceX si Paypal fara a fi proactiv si a asculta clientii. Si daca produsele Tesla nu vorbesc de la sine, reactiile lui Musk nu lasa deloc de dorit.

Pe 11 decembrie, un utilizator Twitter i-a transmis acestuia un mesaj in care avertizeaza asupra unei probleme intr-un punct de reincarcare a masinilor electrice – clientii foloseau incarcatoarele de mare viteza si pe post de locuri de parcare, stand prea mult timp acolo.

Musk are 6,42 milioane de followeri pe Twitter si primeste, fara indoiala, mii de astfel de tweet-uri, zilnic. Insa, aproape instant, a raspuns, subliniind ca, intr-adevar, este o problema si ca “va lua masuri”.

Simplul fapt ca a raspuns este un lucru mare. Mai important este, insa, ca la fix sase zile distanta, compania a implementat o modalitate inteligenta de a obliga soferii sa nu ramana mai mult decat este necesar pe locurile destinate incarcarii masinilor. Si acest lucru a pornit de la un om care conduce companii de miliarde de dolari – si nu conduce doar Tesla, ci si SpaceX, Solar City, doua startup-uri enorme.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri